ponedjeljak, 01.12.2008.

The Texas Chainsaw Massacre 2 (1986)

Image Hosted by ImageShack.us


Sve u svemu: 2,7 / 5 zijev
Više o filmu: Imdb.com

Dvojica mladića putuju negdje po Texasu i putem se zakače sa jednim vozilom te ga počinju zajebavati. Neko vrijeme nastavljaju cestom, a to ih je vozilo čekalo. Njih dvojicu je počeo ganjati kamionet sa ogromnom živinom koja barata sa motornom pilom. Dok su bježali od kamioneta, njihov radio im je bio uključen te je radio-postaja čula njihovo vikanje i to je snimila. Pustili su to šerifu Leftyu koji je zaključio kako to ima veze sa ubojstvom njegovog sina Franklina iz prvog dijela (onaj u invalidskim kolicima). Luda obitelj, uključujući i Leatherfacea, provaljuje u radijski studio i pokušavaju se rješiti dokaza i osoba koji im dođu pod pilu...

Image Hosted by ImageShack.us


Bože, moram reći da veću glupost nisam duže vrijeme gledao. Film je toliko potencijalno smeće, da je čak i zabavan. Počet ću od scena: Scene su toliko glupe, nabacane, nemaštovite da gledatelju daje mišljenje: ''Pa dobro, gledam li ja nastavak Street Trasha ili film sa Leatherfaceom? Jako, jako žalim što su Leatherfaceov lik uništili tim rijetkim humorom pa njega pretvaraju u perverznog manijaka, a u trećem dijelu, koliko sam čuo, je transvestit. Mislim WTF??? Zatim slijedi humor: Humor u filmu je apsolutno bolestan, tako da nije nešto pretjerano ni zabavan. Više su zabavnije njihove geste nego njihov sarkazam. Moram priznati da sam se i nasmijao na par scena, ali ne toliko pretjerano koliko bi film zaslužio status komedije.

Image Hosted by ImageShack.us


Glumci su potpuno ok, Hooper je zadržao je ćaću iz obitelji ali je promijenio Leatherfacea. Mislim da nisu mogli pogoditi bolje glumce za ovakav film, trebali su uzeti neke bolesne face.
Čim sam čuo da je dvojka žanrirana kao komedija horror, znao sam da nešto neće biti u redu sa filmom. Mislim, puno bi bolje bilo da su ostavili to kao horror i da su zadržali dostojanstvo originalu. No, to je Hooperova krivica zbog čega me je on jako razočarao. Stvarno mu upropaštavanje serijala na ovakav način nije trebalo.

Image Hosted by ImageShack.us


Dao sam filmu ocjenu iznad polovice zbog tog što me nasmijao i što sam zadovoljan glumcima. Da sam gledao Leatherfacea ili radnju u pojačanim stupnjevima, film ne vjerujem da bi dobio i 2. Veliko razočaranje, par puta mi se prispavalo na film i jedva sam čekao završne scene. Par puta sam želio i premotati neke scene bezveznih dijaloga koji nisu smiješni. Promašaj za razliku od originala. Nadam se boljoj trojci.

13:14 | Komentari (1) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>