ponedjeljak, 06.10.2008.

Stay Alive (2006)

Image Hosted by ImageShack.us


Redatelj: William Brent Bell
Glume:

Samaire Armstrong - Abigail
Frankie Muniz - Swink
Jimmi Simpson - Phineus

Više podataka možete vidjeti ovdje: Imdb.com

Zemlja i trajanje filma: SAD, 85 min
Sve u svemu: 2,7 / 5 zijev

It's the game of life and death....

Nakon tajanstvene smrti bliskog prijatelja, grupa tinejdžera pronađe igricu ''Stay Alive'', naprednu horror videoigru preživljavanja napravljenoj prema jezivoj priči o plemkinji iz 17. stoljeća poznatoj pod nazivom ''Krvava Grofica''. Igrači ne znaju ništa o porijeklu igre osim da ju ne bi smjeli imati. Popustivši iskušenju, društvo započne igru i uskoro dolaze do užasavajućeg otkrića - jedno po jedno bivaju ubijani na isti način na koji su umrli u igrici. Kako granica između svijeta videoigre i stvarnosti nestaje, oni moraju pronaći način da pobijede zlo - cijelo vrijeme pokušavajući ostati živi...

Image Hosted by ImageShack.us


Ovo sam pogledao prošle godine u dosta glupoj atmosferi i sa puno ljudi, tako da mi film nije bilo gušt gledati niti sam imao puno mogućnosti. Tako da sam se odlučio i po drugi puta ga pogledati i mogu reći da se dojam nije puno promijenio. Cijeli film mi u globalu nije uopće sjeo, čak je u dosta scena naporan. Vidim da ima raznih mišljenja o ovom uratku, ali meni se film nije dojmio. Složio bih se i sa ocjenom na imdb-u. (4,4). Ima tu puno nelogike, loših efekata te puno nemaštovitih scena. Jedino što bih volio iz ovog filma jest igrati tu igricu i družiti se sa slatkom Sophiom Bush...hehe.

Image Hosted by ImageShack.us


Gluma je definitivno razočaravajuća. Solidna glumačka postava je trebala jamčiti dobru kvalitetu glume, ali nismo dobili ništa više od ljudi koji se ponašaju kao naturščici. Režija filma nije tako loša, više ima dobrih stvari nego loših. Stay Alive je po meni trebalo biti zabavno djelce od sat nešto malo vremena, ali se to pretvorilo u sat i pol vremena dosade i velike želje za završetkom filma. Osim toga, kraj je dosta blesav te nema uopće smisla.

Image Hosted by ImageShack.us


Pohvala filmu na nekoliko napetih i jezivih scena koje nisu baš ugodne za vidjeti. Dobro su me trgnule makar se ne pojavljuju tako često. Film je po meni mogao biti puno bolji jer nije imao lošu ideju. Preskočiti.

18:32 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>