ponedjeljak, 24.03.2008.

Day of the Dead (2008)

Image Hosted by ImageShack.us


Redatelj: Steve Miner
Scenaristi: Jeffrey Reddick i George A. Romero
Glume:

Mena Suvari - Sarah Bowman
Michael Welch - Trevor Bowman
Christa Campbell - Mrs. Leitner
Nick Cannon - Salazar
Taylor Hoover - Local Girl
Vanessa Johansson - Receptionist

Zemlja: SAD
Mjesto snimanja filma: Boyana Film, Sofia, Bulgaria
Žanr: Horror triler
Trajanje: 87 min
Tagline filma: D-Day Is Coming
Ocjena na IMDB-u: 4,2 / 10
Moja ocjena: 2 / 5 headbang

Sadržaj filma:

When the world is overrun by the flesh hungry dead a small group of survivors head to an underground military bunker in a last ditch effort to stay alive.

Moje mišljenje o filmu:

Prvi film koji komentiram iz 2008. godine mora jednostavno biti loš. Za one koji ne znaju ovo je remake istoimenog filma iz 1985. kojeg je režirao glavom i bradom George A. Romero. 2008. je napravljen remake koji je ispao jadan i bezvrijedan. Iako film nije dosadan koliko i The Messengers i ima barem neku jadnu radnju, ovaj obiluje glupostima i lošim glumcima te slabašnim uvjeravanjem gledatelja što ga po meni čini lošijim od The Messengers. Redatelj ovoga filma je po meni veoma solidan redatelj koji je napravio neke uspješnice (Friday the 13th 2,3, House, Warlock, a mogao bih staviti i Halloween H20 i Lake Placid). Ovdje je dobrano zasrao što se krenuo igrati sa remakeanjem filmova.

Image Hosted by ImageShack.us


Jedini dobri glumci su mi Mena Suvari (slatkica iz American Beauty), Nick Cannon i Ving Rhames (Dawn of the Dead remake). Ostali lunjaju i ne znaju što će sa sobom. Film mi je totalno razočaranje i ne sviđa mi se uvod u ovogodišnje horrorce. Ako krene loše, završit će loše, nažalost.

16:43 | Komentari (3) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>