ponedjeljak, 17.03.2008.

Moon of the Wolf (1972)

Image Hosted by ImageShack.us


Redatelj: Daniel Petrie
Scenaristi: Alvin Sapinsley i Leslie H. Witten
Glume:

David Janssen - Sheriff Aaron Whitaker
Barbara Rush - Louise Rodanthe
Bradford Dillman - Andrew Rodanthe
John Beradino - Dr. Druten
Geoffrey Lewis - Lawrence Burrifors

Zemlja: SAD
Mjesto snimanja filma: Burnside, Louisiana, USA
Žanr: Horror Sci-Fi triler
Trajanje: 75 min
Ocjena na IMDB-u: 5,1 / 10
Moja ocjena: 3,2 / 5 zijev

Sadržaj filma:

After several locals are viciously murdered, a Louisiana sheriff starts to suspect he may be dealing with a werewolf.

Moje mišljenje o filmu:

Očekivao sam sranje. Dobio sam sasvim solidan i relativno zanimljiv film. Moram ovaj film pohvaliti jer sam s njim započeo eru skidanja u 2008. godini, hehe. U filmu glumi David Janssen koji je bio jedan od boljih glumaca. Nažalost umro je 1980. godine. No ajmo malo o filmu. Film obrađuje problem vukodlaka koji terorizira gradić u Americi ubivši jednu djevojku. Mještani misle da je problem u ubojici nadljudske snage, sve dok jednoj bogatunki (Barbara Rush) nije starac na francuskom rekao da je problem u vukodlaku. A odakle on to zna, pojma nemam.

Efekata puno i nema, zapravo uopće ih nema, sve je to dobar izgled vukodlaka koji se pojavljuje tek malo, a većinom čujemo samo zavijanje. Skrivanje kamere od vukodlaka je dobro ispalo. U filmu imamo ona tradicionalna približavanja kamere kao nemani a glumac otvara usta kao da se dere. To je postalo uobičajeno u svakom starijem horrorcu, pogotovo u onom malo slabijeg budžeta. Radnja filma je poprilično zanimljiva, s neobičnim i nepotrebnim dijalozima u nekim dijelovima filma i to je to.

Pogledajte film ako volite werewolf priče. Meni je film dobro sjeo.

17:32 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>