subota, 08.03.2008.

Primeval (2007)

Image Hosted by ImageShack.us


Redatelj: Michael Katleman
Scenaristi: John D. Brancato i Michael Ferris
Glume:

Dominic Purcell - Tim Manfrey
(poznatiju ulogu imao je u filmovima Moby Dick, Silent Predators, First Daughter, Mission: Impossible II, Equilibrium i u seriji Prison Break)

Brooke Langton - Aviva Masters
(poznatiju ulogu imala je u filmovima Terminal Velocity, Swingers, Reach the Rock...)

Orlando Jones - Steven Johnson
(poznatiju ulogu imao je u filmovima Sour Grapes, Magnolia, House of D...)

Zemlja: SAD
Mjesto snimanja filma: South Africa
Žanr: Horror triler
Drugi nazivi filma:
Gustave (USA) (working title)
Kiss (Philippines: English title) (review title)
Trajanje: 93 min
Tagline filma: The hunt begins soon
Ocjena na IMDB-u: 3,9 / 10
Moja ocjena: 2,7 / 5 zijev

Sadržaj filma:

A news team is sent to Burundi to capture and bring home a legendary 25-foot crocodile. Their difficult task turns potentially deadly when a warlord targets them for death.

Moje mišljenje o filmu:

Pa u cijelom filmu se većinom priča o nekim gangsterima tamo u Africi nego o krokodilu dugom 9 metara. Ne shvaćam. Manje se obrađuje problem krokodila nego problem tih nekih gangstera, a film zapravo treba govoriti samo o krokodilu. Film mi nije pružio mnogo zabavu, već mnogo dosade i nezanimljivih akcija. Veliki plus kod mene ovome filmu mi daje turbo izgled krokodila, koji je stvarno dobro napravljen.

Image Hosted by ImageShack.us


Glumci su mi, ono, solidni, ne zamjeram likovima ništa u ovome smiješnom dijelu. Film mi je bio dosadnjikav, skoro pa loš. Definitivno ga možete preskočiti, jedino ako želite vidjeti dobar CGI svratite u videoteku pa ga uzmite.

11:43 | Komentari (4) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>