ponedjeljak, 11.02.2008.

Altered (2006)

Image Hosted by ImageShack.us


Redatelj: Eduardo Sánchez
Scenarist: Jamie Nash
Glume:

Paul McCarthy-Boyington - Cody
(poznatiju ulogu imao je u filmovima Free, The Shield)

Brad William Henke - Duke
(poznatiju ulogu imao je u filmovima The Fan, Space Jam, The Thirteenth Floor, Gone in Sixty Seconds, Cojones, Love Object, The Moguls, Must Love Dogs, The Zodiac, Holywoodland, Choke)

Michael C. Williams - Otis
(poznatiju ulogu imao je u filmovima The Blair Witch Project)

Misty Rosas - Foki Scout
(poznatiju ulogu imala je u filmovima Instict, Room 6)

Zemlja: SAD
Mjesto snimanja filma: Florida, USA
Žanr: Sci-Fi horror triler
Trajanje: 88 min
Tagline filma: They will find you...
Ocjena na IMDB-u: 5,9 / 10
Moja ocjena: 3,7 / 5 party

Sadržaj filma:

Fifteen years ago, five men were abducted by aliens. Only four returned. Now, these same four men have managed to capture one of the creatures who killed their friend and ruined their lives. It's time for payback but payback swings both ways.

Moje mišljenje o filmu:

Mnogima se film nije svidio. No meni je baš dobar, još i više. Ima tu neku napetu atmosferu u sebi kao da gledam završnih pola sata trilera The Signs. Radnja je o dobro napravljenim izvanzemaljcima. U siječnju sam pogledao i Feast, gdje su mi doduše malo bolji izvanzemaljci i dosta opasniji od ovih ovdje. Ovi čak imaju i neku bubicu koju ubace u tijelo i odašilju signale i pozive u pomoć svojim bližnjima.

Image Hosted by ImageShack.us


Inače se ne obazirem na budget vrijednosti filma, ali sam pročitao recenziju Gonzovog mišljenja o ovome filmu i kaže kako je film low budget napravljen. Unatoč tome mislim da je Sánchez pravi majstor specijalnih efekata što se tiče niskog budgeta, jer alieni su ovdje predobro napravljeni i kamera ih je poklopljeno s radnjom više puta uspješno sakrila. O Gonzovom mišljenju pročitajte OVDJE.

Image Hosted by ImageShack.us


Ukratko film mi se svidio. Premišljao sam se hoću li ga posudjeti iz videoteke ili ne jer sam mislio da je neki crap film ili sl, ali sam ga ipak posudio i pogledao. Veoma je dobar.
Idemo dalje...

16:23 | Komentari (7) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>