utorak, 05.02.2008.

Saw IV (2007)

Image Hosted by ImageShack.us


Redatelj: Darren Lynn Bousman
Scenaristi: Patrick Melton i Marcus Dunstan
Glume:

Tobin Bell - Jigsaw / John
(poznatiju ulogu imao je u filmovima Mississippi Burning, An Innocent Man, Perfect Witness, Goodfellas, Love, Lies and Murder, The Firm, In the Line of Fire, Malice, The 4th Floor, Black Mask 2: City of Masks, Saw 1,2,3, Buried Alive, Boogeyman 2)

Costas Mandylor - Hoffman
(poznatiju ulogu imao je u filmovima Triumph of the Spirit, The Doors, Bonanno: A Godfather's Story, Saw 3,5, Beowulf)

Scott Paterson - Agent Strahm
(poznatiju ulogu imao je u filmovima Rhapsody in Bloom, Her Best Move)

Betsy Russell - Jill
(poznatiju ulogu imala je u filmovima Cheerleader Camp, Trapper County War, Camp Fear, Saw 3)

Lyriq Bent - Rigg
(poznatiju ulogu imao je u filmovima The Caveman's Valentine, Crime Spree, Saw 2,3,5)

Zemlja: SAD
Mjesto snimanja filma: Toronto, Ontario, Canada
Žanr: Kiriminalistički horror triler
Trajanje: 95 min
Tagline filma: It's a Trap
Ocjena na IMDB-u: 6,3 / 10
Moja ocjena: 4,2 / 5 party

Sadržaj filma:

Jigsaw and his apprentice Amanda are dead. Now, upon the news of Detective Kerry's murder, two seasoned FBI profilers, Agent Strahm and Agent Perez, arrive in the terrified community to assist the veteran Detective Hoffman in sifting through Jigsaw's latest grisly remains and piecing together the puzzle. However, when SWAT Commander Rigg is abducted and thrust into a game, the last officer untouched by Jigsaw has but ninety minutes to overcome a series of demented traps and save an old friend or face the deadly consequences.

Moje mišljenje o filmu:

Prvi dio mi je savršenstvo, jedan od meni najdražih horrora, drugi nešto malo slabiji, treći dosta slab, a četvrti bacam na treće mjesto.
U ovome dijelu ima stvarno puno misterija i savršenih i domišljatih zamki, ako ne i najboljih dosad. Da sad ne spoilam neću govoriti kakve su zamke, nego ću to pokazati u jednoj slici, evo, ova zamka mi je bila najdraža:

Image Hosted by ImageShack.us


Jigsaw se ovdje pojavljuje često kao i u trećem nastavku sa svojim pravim licem, a žao mi je jedino glupog kraja filma i žao mi je što je ubojica ta osoba, a ne Jigsaw. Ovdje je i detektiv Matthews, mrga iz drugog i nešto malo iz trećeg nastavka, koji me je smorio.
Glazbu u svakom Sawu cijenim jako, čak sam je i pokušao odsvirati par puta. :)))

Image Hosted by ImageShack.us


Većina vas je nadam se pogledala ovaj film ili bilo koji iz Saw serijala, koji je digao love ohoho. Najavljen je i već se snima peti nastavak Saw franšize, i pošto su ovako dobri nastavit ću biti ljubitelj mog skoro pa najdražeg serijala.

19:25 | Komentari (5) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>