Potok42

utorak, 30.04.2024.

pokušaji stapanja


rijetko što me može uzbuditi
poput rocka iz sedamdesetih,
sounda duha vremena koji me je oblikovao
u nekoga tko je tada s uživanjem
dopuštao biti oblikovan.
ipak ni to nije dovoljno da postignem
puni užitak postojanja u samom sebi.
sve ostaje samo na pokušajima
zgušnjavanja rasplinutosti moje
ukupnosti. kao da je stapanje neostvarivo.
evo dok slušam riders on the storm
ja očekujem dolazak mira i jedinstvo mene
i slijeda ritmičnih tonova,
a postajem putnik koji se tek
približava prema blizini sebe.


30.04.2024. u 17:48 • 2 KomentaraPrint#

četvrtak, 25.04.2024.

Kao Urbanov septum piercing


Gledao je u Urbanov septum piercing,
uočljivi dio krajolika njegovog lica rokera,
smišljeno proširenog, osebujni dodatak
fizionomiji kojim ističe svoju buntovnost.
Podsjeti ga pirs na tri robijaške zapovijedi
iz Priča s Kolime Varlama Šalamova:
ne vjeruj, ne plaši se, ne moli. Ili,

ne prihvaćati stvari bez sumnje, biti hrabar,
preuzeti kontrolu nad vlastitim životom.
Nije li kasno da se usaglasi s pozivom
na samostalnost i osobnu odgovornost?
Nije, zaključi, ako bude napisao priču o istim
zapovijedima u svom zloglasnom Sibiru.



25.04.2024. u 15:53 • 4 KomentaraPrint#

srijeda, 10.04.2024.

ostvarena slutnja


ovaj dan započeo je na isti način
kao uzročno ublažavanje znakova dijebetesa,
s jedva dovoljnim, ali
uravnoteženim, doručkom
od kuhanih jaja sa sporednim
udjelom kolesterola tromosti i nevoljkosti,
naranče sa značajnom količinom
vitamina ushita i nade,
jogurta s malo masnoće
od nejasnog predosjećaja
o tvojoj drugorazrednosti.

gladan i žedan krećeš na put.
već nakon kilometar-dva
vožnje po ulicama svog grada
s najzagađenijim zrakom u europskoj uniji,
stižeš na odredište za piće i ćakulanje
s prijateljem koji doručkuje slaninu,
pečena jaja i kisele krastavce, sve od
partibrejkerskog odbacivanja pesimizma,
i od antidijetnog obračuna s
ugljikohidratima bolje prošlosti.
i saznaješ da je tvoj mliječni
unutarnji glas bio jasan,
a tvoja nevažnost potvrđena.
dan-dva ranije nije ti bio upućen
poziv na važnu proslavu od alkohola i
grupnog nekontroliranog gomilanja besmislica.
a voliš trošiti vrijeme i zdravlje
na druženja od prekomjernih i štetnih
kalorija hegemonije muškosti.



10.04.2024. u 17:55 • 9 KomentaraPrint#

četvrtak, 04.04.2024.

Očekivati

Očekivati da će se ispuniti sva očekivanja.
Očekivati pružanje snažnijeg otpora nezadovoljstvu.
Očekivati plitki udisaj i izdisaj tjeskobe.
Očekivati da će iščeznuti osjećaj usamljenosti.
Očekivati kako se spasiti od poplave tuge.
Očekivati da bolesti budu do nogu potučene.
Očekivati da će mi se vratiti sva izgubljena sjećanja.
Očekivati proglašenje neambicioznosti vrlinom.
Očekivati da ne ovisim o ultimatumima satova.
Očekivati potrebne namirnice za moje kuharsko umijeće.
Očekivati prijateljstvo od prijatelja - do kraja.
Očekivati redovno pojavljivanje lijepih iznenađenja.
Očekivati nastavak života kao godinu s blagom zimom.
Očekivati da nikada neću dospjeti i skončati u staračkom domu.
Očekivati da djeca moje djece imaju svoju djecu.
Očekivati da moja biblioteka završi u rukama sličnim mojima.
Očekivati da ću umrijeti u istom danu kad i ona.
Očekivati kako će se od mene sve manje očekivati.
Očekivati da ću sve manje očekivati.

04.04.2024. u 17:31 • 8 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Opis bloga

Ja u svijetu, svijet u meni

Bookmark

page counter