14

srijeda

rujan

2016

ŠTA JE TO ZA ČIM DAJANA SAD TRAGA?

Dajana Diverno u narednom periodu, nakon mnogo, mnogo vremena rada, želi da nađe nekog veoma dobrog literalnog agenta ili menadžera, koji ima kontakte kako bi je povezao s brojnim poslovnim ljudima širom sveta.
Naime ona kaže kako je to posao u koji se ona baš i ne razume previše jer se s tim nikad nije ni bavila i dodaje: ''Mnogo tog sam napisala i mnogi romani i teme su iza mene, međutim sada mi trebaju ljudi koji bi me na najbolji način povezali s kompletnim evropskim tržištem, ali i američkim, azijskim, afričkim, latinskim... Davno mi je još bila želja da budem prevedena na 30-tak jezika, a samim tim i svetski poznat pisac. Veoma ozbiljno shvatam svoj posao, obradila sam više vrsta književnosti na svim kontinentima i volela bih da jednog dana dobijem i neku lepu nagradu.''

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.