18

srijeda

svibanj

2016

PRINCEZA - DAJANA DIVERNO

Pogledaj me i reci da sam tvoja princeza

Da u rukama tvojim bih postala vila

Dok stojimo ovde, a krošnjom skriva nas breza

Grli nas dah vetra kao fina svila



Reci kako sam princeza u očima tvojim

Kako odjednom izgledam kao dan što se rađa

Pričaj mi o svemu, jer bez tebe ne postojim

Ko da strelama tankim tuga me gađa.



I ko najlepša princeza u rukama tvojim

Već bih htela da osetim na vratu tvoj dah

Bez tebe odjednom sveta celog se bojim

I taj osećaj turobni u meni ledi strah.


Dok smo zagrljeni u čarima leta

Od pogleda znatiželjnih skriva nas breza

A ljubav najlepšim cvetovima cveta

Pogledaj me i reci da sam tvoja princeza



7.12,2011

Wien,Austria

Zbirka – Poslednje jutro u Beču
Pesma koja je nastala i napisana u austrijskoj prestonici sigurno spada u skupinu lepših pesama Dajane Diverno

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.