29

ponedjeljak

lipanj

2015

MOLTO PRIVATO - DAJANA DIVERNO

Tako bih da ti dodirnem vrat
U gnezdu ljubavi što nam je dato
Tako bih da da slušam tvog koraka bat
Skriveni u miru. Molto privato.

Već osećam u sebi toliko mara
Ko da naš postaje svaki taj čas
Već osećam u sebi toliko žara
Molto privato, tren satkan za nas

I snovi i čežnje u meni se pletu
Dok lagano prolazi nežnosti sat
Ja bih da te pokažem sad celom svetu
Dok me uspavljuje tvog koraka bat

I lagano me sad nose želje
U grudima mi plamti ko kad plamti zlato
Sve ove me nagoni na neko veselje
Skriveni od svih. Molto privato



(ital.jez. Molto privato - vrlo intimno)
Napomena / ovo nije prva pesma Dajane Diverno gde je deo pesme ili par reči na italijanskom jeziku)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.