08

srijeda

travanj

2015

ŽIVOT NEMA REPRIZU - DAJANA DIVERNO

Idemo do kraja, život nema reprizu

Već me tvoje reči miluju ko dlani

Neke srećne misli stanu da me grizu

Ja bih da kraj Dunava budemo sami.



Uzmi me dok prolazi život u miru

Svaki dan je premijera, glavan lik si ti.

Ko da sebe ne prepoznajem u ovom zbiru

U nežnosti snova prekrivaju me sni.



Idemo do kraja, uzimam te za ruku i hodim

I te niti predavanja sad su mi blizu.

Tako bih s tobom nežnost da vodim

Na puteve strasti. Život nema reprizu.



I dok Dunav večnim tokom sada teče

Sumrak jesenji me prekriva i mami.

U tvom naručju sada bih da dočekujem veče

Dok me tvoj nežan dah miluje ko dlani.


Zbirka TIP OD AKCIJE

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.