04

subota

travanj

2015

PESME U VELU MISTERIJE - U PRVOM PLANU??

Dianna Divernoe, kako znamo se do sada nije predstavljala na međunarodnoj književnoj sceni čak ni kao pesnikinja. Ovih dana razmatra s kojim pesama I s kojom zbirkom bi vredelo da se predstavi. Dajana broji oko 1400 napisanih ljubavnih pesama I mnogo zbirki. Kako kaže ''Pre neki dan su me mlade devojke upravo upitale Zašto se bar jednom u svom životu ne ugledam na svog ''mentora'' Sergeja Jesenjina, pa bar jednom ne nastupim s pesmama?'' Obećala sam im da ću uraditi sve što mogu, mada je pesništvo za mene tek na drugom mestu...

Kako se zna u svetu postoje velika i značajna priznanja za pesništvo. Po mnogima neke od najlepših Dajaninih pesama su ''Tajna nad tajnama'' i ''Svemir šapuće tišinu'' kao I neke pesme duhovne poezije

TAJNA NAD TAJNAMA - DIANNA DIVERNOE

Čuvam te negde u dubini duše
Tvoj lik mi krasi noći i tmine
Snovi vlažni lagano zorom se suše
A tebe čuvam u carstvu beskrajne tišine.

Nikom ne dah povod za tebe da se zna
Tajna nad tajnama nosila me dalje
U nanose novog našeg večnog sna
Ko vojnika kad domovina u nepovrat šalje.

I čuvam te i znam da ti to nećeš znati
I za snove strasti što se jutrom suše
I koliko sebe odjednom htela bih ti dati
Ko u ogledalu da vidiš bljesak moje duše.

Tajna nad tajnama kao deo moga sna
I želja pusta što nikako da me jednom mine
A tebe čuvam u prostranstvu za koje se ne zna
U carstvu beskrajne i večite tišine

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.