05

subota

listopad

2013

POSLE SVEGA - JEDNO OD NAJVEĆIH KNJIŽEVNIH IMENA IZ SUBOTICE

Uvek se treba ići napred i napred, kaže Dajana Diverno, pa negde će se već stići.
Zaista jedna od retkih autorki s ovog podneblja s takvim impozantnim stvaralačkim opusom.
''Sećam se'' - kaže Dianna Divernoe ''kada sam 2005 godine išla na Međunarodni sajam knjiga u Beogradu da tražim izdavača za delo ''Marokanska princeza''. Svi izdavači su me odbili, nisam bila neko ko je pokazivao neki talenat za pisanje. Međutim, sada nakon dvadesetak dela, neki se obraćaju, ali sada ja njih odbijam. Uvek poštujem onu izreku ''Ko me nije voleo dok sam bila mala, ne mora ni da me voli kad porastem''. Nisam imala čak ni neku podršku sredine. Mnoge loše stvari su se nametale,ali skrajnute su u stranu. Kako sam rasla takoreći kao pisac, mnogi (lažni) prijatelji su mi okrenuli leđa, očito slabo podnose tuđu sreću. Međutim, zanemarivši sve to, idem dalje i dalje.. Pa negde ću već stići. I lepo mi je kada se osvrnem i pogledam sve to i znam da sam jedno od najvećih književnih imena iz Subotice.''

Ili kao što je rekla u uvodnom delu romana 'Vapaj orhideje'' - za sve koje imaju neku viziju i uz snagu volje uspeju da je ostvare.




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.