31

petak

svibanj

2013

BALADA O RUSKOM TIGRU / DAJANA DIVERNO



BALADA O RUSKOM TIGRU

Vreo ruski tigar u mom krevetu sanja
A ja gledam mu telo kako se svija.
Strast i žudnja me njegovom naručju ganja
Dodir tog tela me tako mrvi i prija.

Vreo ruski tigar u ponoć mi dođe lako
A zenica mu neprestano poigrava, sija.
Tada me zgrabi. Oh volim to tako
Dodir tog tela me tako mrvi i prija.

I ovu baladu o njemu s strašću već pišem,
A ta strast nikako da mi jednom dolija.
Dok mislim o njemu prestajem da dišem.
Dodir tog tela me tako mrvi i prija.

U naručju tom tonem, ko jahtica manja
Ko da strelom me celom odjednom probija
Strast i žudnja me večito tom tigru ganja.
Dodir tog tela me tako mrvi i prija.

Septembar 2011

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.