03

petak

svibanj

2013

SRCE OD KRISTALA - ZBIRKA PESAMA


Kristalna, srcasta zbirka, lepih, poletnih, mladalačkih pesama Dajane Diverno, nosi taj naziv. Za sve mlade, zaljubljene, srcem srcu.. srcem za ljubav.... Već uskoro za vas.

SRCE OD KRISTALA

Danas si mi draži. više nego juče
Ko da sudbina mi te u rukama dala
I ko zna zašto te tako volim luče.
Postao si moje srce od kristala

I ko da te mogu staviti na lančić
Ko da duša te u se odjednom zaključala
Da prija mi nežnosti te dahčić
Zamišljam te da si ta zvezdica mala.

Postao si moje srce od kristala
I tako snežno beo u grudima sijaš
A zvezda mi oku zbog tebe zablistala
Mojoj duši odjednom nežno prijaš.

I neka nova pesma jutrima me budi
Neki novi sonet zagonetan za nas
A ja te odjednom stavljam na grudi,
jer sutra ćeš mi biti draži više nego danas.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.