30

nedjelja

prosinac

2012

POBEDITE SEBE - POBEDA JE VAŠA

Na pitanje kojeg događaja u 2012 godini posebno izdvaja, Dajana Diverno kaže kako je bilo vrlo, vrlo mnogo događaja, ali se najviše od svega izdvaja činjenica koje se tokom 2012 godine sećala - trenutka kada je morala stati na crtu i pobediti sebe kako bi počela ostvarivati svoja uverenja i načela.

''Bilo mi je nekih 14-15 godina, pisala sam roman Leonardu. Uvek sam se osećala kako sam drugačija od drugih, to mi je donekle smetalo. To je bio razlog da spalim svoj prvi roman Leonarda. Tada, ubrzo posle tog morala sam se, već kao dete, sukobiti sama s sobom:s onim što ja zaista želim da budem, s onim šta uz rad mogu napraviti od sebe i talenta, i s onim što nam nameće društvo i okolina kao realno i moguće a što se kosilo s mojim načelima da budem pisac. Radila sam mnogo, ponekad i svaki dan, i kad se osvrnem ne žalim ni za jednim jedinim trenutkom. Svi su oni služili da se nečem naučim, uspem, da se razvijam. Ove godine sam se često setila tih trenutaka kada sam počela pisati u sveske svoje prve literalne radove, znajući da je put preda mnom težak, dug, pun prepreka, ali kada pobedite sebe
( a zna se da čovek može sam sebi biti najveći neprijatelj) tada su sve druge prepreke mnogo, mnogo manje i nekako nebitne. Uvek kažem svet je velik, kao što je velika i moja duša... Pobeda će vremenom sigurno doći''

30.12.2012


http://dianna-divernoe.yolasite.com/

Oznake: pobeda

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.