morsky blog

ponedjeljak, 13.06.2011.

ništa KONTRA Splita

A jesu ovi Splićani primitivni ljudi, majketi! Navalili na ped... sori, na "gej-populaciju" ka da su sami antikristi. Ka da ih nikad nisu vidili.
Neš mi ti, u moje malo misto dolaze već godinama, sa jedrilicama ukrašenim zastavama s dugom. Niko se ne obazire na njih, ni da bi ko komentira, nama to skroz normalno.
A osim njih deklariranih, ja sam osobno uvjerena da od svih brodova u krstarenju Jadranom bar šezdeset posto isključivo muških posada čine undercover homo-mornari. Under-cover - ispod prove.
Od kad je svita i vika, a pogotovo od kad je turizma, mi smo se nagledali svakakvih čuda i više nam ništa nije čudno. NI starom Šimi ni lajavoj Anici nije to nikakva atrakcija ni tema za raspravu.
Mi smo svjecki ljudi.
Nama ništa sličnoga nije vridno uzrujavanja, a kamoli tramaka nekavih akcija pro i kontra.

I eto sad. Živiš lipo u miru cili život sa svima, i onda se odjednom neki site da se moraju malo samoreklamirati.

I sad mi po novinama i televizijama serviraju priloge i naslove tipa "Pala je ljaga na Hrvatsku", "Sramota!", "Hrvatska puna homofoba", "Hrvatskoj treba monitoring", "Split je neciviliziran" i slično.
Ma, pun mi je kufer tih pizdarija, kad moran reći.

Kad su osuđeni generali u Hagu, pa se neki usudili reći ili napisati da su se osjetili osobno proglašeni genocidnim i zločincima, svi novinari, blogeri i ini skribomani, uprli su se svim snagama objasniti da NIJE osuđena Hrvatska, ni cijeli narod, niti svi branitelji, nego samo dvojica "zločinaca" (navodnici su moji).
A sad ti isti trpaju sve Splićane, Dalmatince, pa čak i Hrvate u isti koš sa desetak blesavih huligana i divljaka kojima nije ni važan povod da malo pokažu muda koja nemaju.
Ma dajte, molin vas, oko čega mi gubimo dah.

Ništa ja više ne razumin u ovon ludon svitu. Ne razumin ljude koji bacaju kamenje i petarde na druge ljude, ali bogami ne razumin ni ove druge koji hodaju u povorkama promovirajući svoju seksualnu orijentaciju. Ne razumin čime se oni to ponose.
Neko voli spavati sa ženom, svojom ili tuđom, neko voli s muškin, okej, ali što se iko od njih, ili nas, ima s tin ponositi?
Možemo li uskoro očekivati paradu ponosa pedofila? Pa što, i oni su manjina, i oni se vole seksati s nekin?
Da ponos, majketi! Neš mi ti pothvata, povatat se s nekin, bija on istog ili različitog spola. Ponositi se možeš svojin radom, svojim postignućima, svojon dicon, ka ja naprimjer, hehe, ali ponositi se izborom partnera za postelju, e, pa ja ne znan ko je tu lud. Da prajd!

I sad prozivaju policiju i ministra i sve svece da im nisu stali u zaštitu. Koliko san ja vidila, policajaca je bilo triput više od ponosnih demonstranata, a koliko ih je tribalo biti? Čujte, meni je i ovo previše za platit, ja jednostavno ne dan više, nek sami plaćaju privatne zaštitare da ih brane od idijota.
Što se mene tiča, nek budu ponosni na svoj izbor partnera koliko god oće, ali neka mene ne maltretitaju s time. Mene ne zanima ni šta radi susjeda Manda u svoja četri zida, nije me briga ni je li rođak Šime namignija onom dečku na drugom kraju šanka, a kamoli da bi me zanimao seksualni život hrvacke gej-scene.

Ni ja nikoga ne zamaram svojin izborom ni svojin ponosom. Nadam se.

Ma.... ja san došla vamo s namjerom da pišen o mojoj omiljenoj ljetnoj temi - turizmu, kad ono - ka da je neki vrag uša u me, okrenilo me na sasvin desetu temu.
Kad san povodljiva.

I slike su iz neke druge priče.




- 12:59 - Komentari (19) - Isprintaj - #