morsky blog

petak, 18.07.2008.

ajmo, blogeri, na zajedničko krstarenje!

Na portalu e-zadar može se pročitati i gledati:

"U Zadar je jučer predvečer uplovila motorna jahta "Agram".

Kako neslužbeno saznajemo riječ je o novogradnji nizozemskog brodogradilišta Heesen, dužine 44 metra, širine 9 metara, s gazom od 2,5 metra. Kapacitet spremnika goriva je 69.000 litara, a svježe vode 16.000 litara.

Izgrađena je od aluminija, a dva dizelska motora MTU 16V 4000M90 snage 2.720 kW, mogu postići maksimalnih 26 čvorova i krstareću brzinu od 24 čvora. Maksimalni doseg od 3.200 nautičkih milja postiže pri brzini od 12 čvorova.

Zanimljivo je da je ovoj jahti matična luka Zadar, a također neslužbeno sazanjemo da je prilikom gradnje bila poznata kao projekt "Klobuk 2", iz čega se da zaključiti da je kao i jahta Klobuk, u vlasništu koncerna Agram prema kojemu je vjerojatno dobila i ime.

Tako da je sada Agram sa svojih 44 metra dužine najveća megajahta koja plovi pod hrvatskom zastavom."


Photobucket

To su vam tehnički podaci, koga zanima.
A evo još pojedinosti:
Procijenjena vrijednost jahte je cca 20 milijuna eura, što je čini najskupljom u Hrvatskoj. Ima još NAJ-atributa, naravno: najluksuznija, najveća, najljepša, ukratko sve NAJ-NAJ.
U dogovoru s vlasnicima uredio ju je arhitekt Hrvoje Lovošević (sad je vjerojatno lova-šević), poznat po uređenju elitnog kluba Labirint u Dubrovniku.
Jahta je kapaciteta osam gostiju u pet kabina, ima veliki jacuzzi i bar na otvorenoj palubi, garažu za glisere i čamce, što mene uopće ne impresionira kad nema uzletište za helikopter ka Abramović. Ali polako, strpljenja, doći će hrvat i do takve jahte, ma što helikopter, bit će to nosač aviona.
Posada jahte ima osam članova koji također imaju komforne kabine, a kapetan ima poseban apartman (pa što, imaju ga i neki drugi kapetani, vrlo posebne apartmane).

Još neki detalji: u rezervar stane 100.000,00 eura goriva (ako se ne dočepaju plave nafte, pa bi bilo malo povoljnije), pa bi to moga biti mali problem jer malo pumpi na Jadranu ima toliki kapacitet. Možda bi vlasnik trebao razmišljati dugoročno, pa od Amera uzet u najam jednu bušotinu u Iraku, da se osigura od možebitne nestašice u Hrvatskoj. Ne znam, samo predlažem...
Održavanje jahte vlasnika košta 100 eura po SATU.
Tjedni najam je 100.000,00 eura, što je sasvim prihvatljiva cijena s obzirom koliko vlasnika dođe dnevno održavanje.

Photobucket

Eto, ja sam se informirala. Moraš takve stvari znat u današnje vrime, inače si OUT.
Ako vas zanimaju podaci o jahti Slavice i Bernija, tu sam, sve znam, samo pitajte. Maritimne sposobnosti, kapacitet spremnika, karakteristike motora, mislim, nema što nemam u malom prstu...

E, sad. Smislila sam plan. Mislila sam da se mi blogeri koji još nismo konzumirali svoje godišnje odmore, skupimo i unajmimo Agram. Malo je mali, samo osam ljudi može ležat u krevetima kraljevskih dimenzija, ali kvragu, stisnićemo se, može nas i više stati. Ljudi smo, dogovorićemo se. Mislim, ne u mom krevetu. Ja sam navikla na velike krevete, pa ne mogu sad naprasno minjat standard na gore, a osim toga sam i pokretač, idejni začetnik akcije, pa će stiskanje bit po drugim kabinama, molim lijepo.
Nemojte mi se izvlačit da je skupo. Sve sam ja smislila.
Računica je jednostavna. Svi ćemo se prijavit ka posada. Obavezni dress-code je mornarska majica i gusarske gaće. Može i povez za oko, ali nije obavezan. Može i drvena noga i kuka, također nije obavezno.
I onda ćemo svi održavati jahtu. Na životu. Možemo joj i umjetno disanje davat. Da je održavamo. Na životu. Za sto eura po satu. Mislim, nisam ja izmislila tu cijenu. To toliko košta. I ima da nam se toliko plati. Znači, utržićemo 2.400,00 eura na dan.
Puta sedam dana je 16.800,00 eura.
Imamo nadoplatiti još 83.200,00 eura što je sasvim razumna i prihvatljiva cijena.
Ne zaboravite uzet đeparac za gorivo.
I za sladoled.

Eto. To je moj plan.
Mislim da je ideja tako dobra da bi me vi, draga blogerska posado, trebali primjereno nagraditi i počastiti. Na koji način, smislite sami.

Reklamni slogan agencije koja ima brod u čarteru mogao bi biti: "S Agramom na sigurnu plovidbu!"

Ma, puna sam dobrih ideja. Ka šipak.

P.S. Slike su s interneta, bila bi ja stavila svoje, ali mi muž nije da izađem iz auta i poslikam, jer da je to seljački.??? Vidiće on ko je seljak kad je ja slikam IN-SIDE.
Bila je parkirana kraj pumpe, nama trebalo gorivo, ali nisu više imali, jedva smo do doma došli.

P.S. 2:
Pa, dobro di ste!? Ima već dva sata da sam vam podastrla svoju briljantnu ideju, a od vas ni traga ni glasa?! Pa di ste? Nije vrag da ste se već raspršili po jahtama, onako pojedinačno?
Ma vidi ti njih....


UGODAN VAM VIKEND ŽELIM.

- 10:01 - Komentari (13) - Isprintaj - #