morsky blog

utorak, 13.05.2008.

post od jučer - dan koji triba zaboraviti

E, danas mi je bija dan! Dan u kojem sam bila hobotnica. Oktopus. U isto vrime na osan telefona, one okršaje uživo niti da ne spominjen.

Na poslu neopisiva ludnica. Kad bi van rekla razlog, skužili bi di radin, a lako za vas, skužija bi kogod ko ne triba, zato mi samo virujte na rič, da je bilo veselo.
Firma je ličila, vizuelno, a naročito auditivno, na jednu plažu jednog povijesnoznačajnog kasnoproljetnog dana, točnije 6. lipnja 1944. Plažu koja se zove Omaha i koja je bila početna točka operacije Overlord, a spomenuti je dan poznatiji po nazivu - Dan D.
Ili, jednostavnije rečeno, moje okruženje ličilo je na Ustanovu. Ako ova rič u vama ne izaziva nikakve asocijacije, samo se sitite kultnog filma "Let iznad kukavičjeg gnijezda", i sve će vam biti jasno. Sivi dom iz kojeg se čuju suludi krikovi i jezivi smijeh. Otprilike tako.

Pokušavala san se praviti da ja nisan odavde. Ko ja? Ne znan ja ništa, nisan ja njihova, slučajno san svratila... Ma ne poznam te, čoviče, ko si ti, prvi put te vidin...

Imala san ja drugoga posla.
Osin šta san priko žice dogovarala preglede kod likara, bolnice i operacije...
Pregovarala san i s majstorima.
Iz plafona u kupatilu curi već nekoliko dana.
Tribalo je nać susjede koji trenutno ne žive u tom stanu, poslati kod njih vodoinstalatere, ali ne one od firme koja se brine za zgradu u čiji fond za popravke ja uredno uplaćujem, jer moji dragi susjedi ne uplaćuju već desetak godina. Pa da će oni dovest svog majstora. Koji će reći da je on to sve pogleda i da je sve u redu. Ko što je reka prije par godina kad je bilo slično.

Ovdi više nisan imala snage niti pisati.....



Kvar je (navodno) otklonjen.
Ne kapa više s plafona.
Kupatilo liči u smetlište. Oljuštena i popadala boja s plafona. Ogromna žuta fleka na plafonu i zidu. Smrdi. Po vlazi.
Kupaonski elementi istrulili. A ne znan kako ćemo ih minjat kad je na njih silikonom zalipljena mramorna ploha duga dva metra u koju je zavidan lavandin.
A šta ću van pričat...
Divote života u zgradi...

Ajmo na lipše teme.
A koje, ništa mi lipo ne pada na pamet.

A ništa, evo slike.
Nedilja u gradu.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Di su Saša i Tonka? Jesu li još zaljubljeni? Ili su se razišli?

Photobucket

- 08:58 - Komentari (9) - Isprintaj - #