morsky blog

srijeda, 06.06.2007.

BINGO!

Upravo mi se uploudaju slike na photobucketu.
Viola, zahvalna ti do groba!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

A vi ostali: THANK YOU FOR NOTHING!
Patite sada! Od ljubomore!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Inače, danas sve kasnim. Ne zanima vas zašto? Jer sam jutros zakasnila na posao. Zašto? Pa naravno, jer sam sinoć bila na koncertu. A vi se kao prenemažete, looseri, kakvom koncertu? ZUCCHERO! A što da vam pričam, bilo je sve onako kako je trebalo biti. Takve koncerte prije rata trebalo je ići gledati najbliže u Beč ili Budimpeštu (ja gledala Stinga, Springsteena, P. Collins, T. Chapmann), kasnije u Zg, a sad evo 4 šlepera opreme stiglo u mali provincijski gradić na obali. Slijedeći glazbeni happening vjerojatno je u Šibeniku...Ili Zmijavcima kod Imotskog.
A Red Hot C. P. idu u Inđiju (di je to?). Nikada, ali nikada im to neću oprostiti. I neću ih doći gledati kad gradsko poglavarstvo Vrlike uplati 1.000.000,00 eura da im dođu svirati na igralište na predizbornom skupu HDZ-a.
Šalu na stranu, to je nama naš dragi Grad platio. A što izbori nisu svakih 6 mjeseci. Osim što mi ovako nešto dobijemo da se veselimo, uživam ih gledati kako se kolju. Najrađe bi ih ubacila u rimsku arenu (može i pulsku), pa ajmo, gladijatori, ko jači, taj kvači, palac gore, palac dolje...
Jučer nam je i Zadar pobijedio Cibonu. Odahnuli smo, jer da smo izgubili... Zuccherova pozornica bila je blizu Jazina, ne znam bi li izdržala.

Inače, jučer popodne prikrpala sam se day u šopingu za proslavu mature. I zaključila sam da žena nema pojma. Vi ste sigurno popušili foru da se ona kuži u modu. Vidila sam ja... Kaže ona jučer u svom postu da se ide popeglat. Peglat?! Sva roba po dućanima (Gucci, Armani - to je moj nivo) je zgužvana. Bogami, uvati li je se peglat, imaće posla.
I tako iz glamoura modnih carstava, evo mene kući, nahranjenog duha i vida, a tamo - surprise!!!
Začepio se WC! Taman kad smo se spremali na koncert. Zasuči rukave, stavi rukavice i udri otčepljivati.
Radovao se samo mali, nemam pojma zašto. Na kraju je mudro zaključio: "Znao sam ja od početka, sve je to od naslaga kamenca!" Dijete se informira preko reklama. Vidija je valjda onu kad voda preplavi kupatilo.
Koja obitelj. Mali informiran, mati ublogirana a tata - ukomiran?

Naporan dan.






- 09:16 - Komentari (5) - Isprintaj - #