AnaM

nedjelja, 08.03.2015.

Ponekad, samo ponekad...

Ponekad sam obala koju zapljuskuješ
Ponekad sam pjesak pod tvojim nogama
Ili krhki cvijet koji mirišeš
Robinja zarobljena u tvom srcu

Ponekad sam gitara koju dodiruješ
Ponekad sam zvjezda koja ti namiguje
Ili samo sunce koje te obasjava
Andjeo koji bdi nad tvojim mirom.

Ponekad me noću listaš kao knjigu
Ponekad mi samo pričaš bajke
Ili stihove iz srca istrgnute
Perom tvojim da me impresioniraš

Ponekad sam zlatni lančić oko tvog vrata
Ponekad latica cvijeta u tvojim rukama
Ili vrela pahulja na tvojim usnama
Drhtaj dodira u čežnji mašte

Ponekad sam jaka, jača od oluje
Ponekad slaba, slabija od pupoljka
Oluja će mi dati krila
A latice nežnost tvojih usana

Ponekad, samo ponekad stihove nižem
Ponekad ih u snovima nalazim
Leteći nedostižnom cilju
Jer naši putevi se nikad neće sresti.
Ti si svetionik u oluji mojih nemira...

- 08:50 - Komentari (28) - Isprintaj - #