AnaM

utorak, 16.09.2014.

Tajna za mene ne postoji...


Dio sam tvog života.
  Pratim te od samog rođenja. Znam sve o tebi, koga voliš, tko te je naljutio, tko je intersantan, gdje ideš i što voliš.
Ne samo tebe, o svakom znam po neku tajnu.
Ponekad se sakrijem, neprimjetno pratim lijepu djevojku na plaži i uživam u njezinim oblinama. Volim je iznenaditi kad misli da je sama. Na nudističkoj plaži sam strah i trepet. Uopće, volim gvirkati na moru. One zgodne me gledju ispod trepavica, kao slučajno im se otkopča kupaći i otkriju mi svoje draži ...
Znam napraviti pasjaluk da nekom prisjedne brak, život. Mogu zavaditi i dvije države, državnike baš i ne mogu, oni se stalno ljube što često izgleda prilično blesavo.
Mogu biti genijalac kome se dive, i nikakav da čupaju kose kad me vide.
Najviše volim one golišavice koje pokazuju sve što imaju, i što nemaju pa su si dale uguratiu izvjesne dijelove tijela plastika, nije ovog našeg s bloga, nego nekog udrobljenog, pa se sad napuhavaju kao da im je to majka priroda dala.
Sudbina mi je svakakva. Cura ostavila dečka, zbog mene, čuj zbog mene. Nisam ja druge jurio i vodao po kafićima, pjevao im serenade, pa sad ja kriv.
Policija me obožava. Tura pred nos dokaze jadničku da je prošao kroz crveno. Vjerovatno policajci ne vole tu boju, pa se na nju ne smije voziti.
Mnogima vrijedim više od suha zlata. Kad kuća gori, mene prvo spašavaju, privijaju na grudi, moju djecu čuvaju i plaču kad ih gledaju.
Kako vrijeme odmiče sve sam bolji, što baš i ne vole neke damice. Kažu sad hvatam što ranije nije bilo moguće, neke bore. Bore ?? Što ću jadan, to hvatati, valjda ima nešto bolje.
Nagledao sam se svega i svačega, i dobrog i lošeg, i radosti i žalosti, i smjeha i užasa, ta ja sam samo mali, foto aparat, prisutan svugdje i sa svakim dobar drug.

Oznake: Sinki priča, pogodi ko sam

- 21:01 - Komentari (17) - Isprintaj - #