Dnevnik bolesnika o svemu pomalo

Dnevnik bolesnika nastavak života

Nakon što sam napisao Dnevnik bolesnika pročitao sam svoja nabadanja. Pomislio sam pih napisano je kao da me pogodilo par moždanih šlagova ili ne znam što. Naravno dao sam i drugima da kao izvidnica to pročitaju.
Ti to moraš objaviti, motivirajuće je plačem i smijem se dok čitam.Nenamjerno izazivam emotivnu disfunkciju i reakciju kod ljudi što god to bilo. Odlučio sam bit ću što nikad nisam bio. Ovca samo ponekad ili često ovisno kako se gleda. Fali mi još par sitnica oko knjige: izdavač, lektor, kolektor, pardon ne kolektor to je . glavna cijev gradske kanalizacije b. sanduk ili mjesto na kojem se skupljaju otpaci.Fali mi sve!!! i lijeva ruka i lijeva noga ima li tko?
Vanja Loco Moto će ti biti izdavač knjige i tako je i bilo. Našao sam dvije sestre jedna mi je bila i ostala grafički guru, a druga urednica. Dali s smo se u posao kojem je bio cilj da ukoričimo mene. Pa već kad pišem da se ne baci. Od 2015 cure dolaze kod mene pola pola. Neupitno je bilo i je da nismo dopustili raznim centrima da odlučuju oko nas. Doći ću do svega nadam se da me moć pisaonog trabunjanja nije napustila. Jedno samobečanje mi je još san , a to je da lijevom rukom obrišem svoju guzicu. Pošto nemam baš stida mislim da ne bi bilo zgoreg pitati nekog " zdravog" da mi to napravi svojom lijevom rukom.
Usput sam zahvaljujući prijatelju Damiru postao i šahovski sudac. Uredno sam položio ispit, učio dan noć i izašao pred tročlanu komisiju i položio ono iz prve. Još sam počeo u svim nedačama nabijati svoj životopis. E da počeo sam hodati i po 5 km radi partije šaha i kalamuze ili ti kave iz crvene šalice naravno.Neobjašnjivo je zašto me svi povezuju s crvenim, ali baš svi? U biti ja volim ono između plave i crvene sivu zonu ili je to između bijele i crne, pojma nemam. Stvarno ako je neko puknut taj sam, ali bez dijgnoze puknutosti . Kad sam vidio prijedlog izgleda knjige pomislio sam vau. Bit će s tvrdim koricama što znaći da ću se moći samoozljediti gađajući vlastitom knjigom B

Moja veza
Zbrkanost mi je ostala 2016 ima sam krasnu djevojku. Našla me ona, pa snašla. Rekla mi je da smo kliknuli, a ja???Što to znaći. čak me pitala za poljubac. Ne rade li to muški?!Ovaj svijet odlazi u bananu. Prvo sam mislio u obraz, ali u novom dobu su obraz usta, što je totalno bludno.Ono kao muško da ja pitam nema šanse, ali eto kad pita pomislio sa,. S njom mi je bilo lijepo, ali nisam ja za vezu osim ako je riječ o gumenoj lutki s ebaya. Na nju mogu višestruko kliknuti i probušiti je kad dosadi.
Vezu s djevojkom ja sam naravno višestruko prekinuo, ali kliknuo sam i ja malkice moram priznati, ali solo mi je ipak draže.. Znala je i ona da su Hana i Tea moj smisao postojanja. Na moru sam dok ovo pišem. Nažalost kako kod mene sve bude naopako ta djevojka je odabrala totalno krivi put svojevremeno medijski popraćen i po nju poguban. Nažalost više nije s nama, ali hvala joj na svakom lijepom trenutku. Pokazala mi je da ja mogu opet bit prihvačen, zagrljen i da se može bez imalo stida šetati samnom gradom. Hvala joj to bi bilo dosta za danas. Sutra ću o pripremama za promociju i toliko dragom i vječitom sudu s bolnicim. Bojim se da na kraju od mojih par objava ne ispadne opet 200 stranica.
Promocija
Par puta sam se našao s urednicom i grafičkim gurom. Kad žene uzmu stvar u svoje ruke odrade sve upravo onako kako sa želio, a da pojma nisam imao ni što ni kako želim. pokazale su mi i odmah sam znao to je to.Na knjigu mislim kliknuli smo na prvu. Jedino sam se pomalo uplašio sam sebe na duplerici knjige.
Na prvu sam pomislio da će za promociju biti dovoljna neka omanja učionica ili čak ostava.Vanja promocija će biti u velikoj sali Gradske knjižnice. Treba ti voditelj, gost, hodogram itd. Predgovor mi je napisao urednik jednog lokalnog portala, nepotistički teta( od dide sestra) mi je bila glavni gost( dala mi olovku da pišem i ja budala poslušao), a prijatelj je svirao gitaru .Pa ja nisam ni član knjižnice, bio sam u srednjoj, ali još uvijek planiram vratiti par kniga sad već skoro dvadeset i pet godina nakon.
Promocija
Oprala me dobro trema na dan promocije. Što ću obući, ma hlače na šlic/ hr. : patent što bi značilo mogućnost wc a otpada ili druga da budem na promociji s onom stvari vani ako mi se pripiša.
Prijatelj Antun / Marki/ Frka došao je po mene. Vanja sad vidim imamo problem ! Koji? Zaboravio sam gitaru, a ja sviram idem samo po nju kod svojih pa stignemo da je uštimam. Naravno dogodila se panikaaa. Prije promovije doslovno su mi se usta sasušila. Stigli smo na vrijeme po nenormalnoj magli.
Hanu i Teu su dovezli moji, pozvao sam i ex ali očekivano nije se pojavila. Ne znam strah ili što., a hvalim ju. Mnogi kažu i previše.
Nego koliko ljudi stane u dvoranu pitao sam ljubaznu ravnateljicu knjižnice? Oko 250 do 300. ako bude pedeset dobro je, ali snimi sam boce Jane vode. Mislim da sam prij početka promocije popio jedno dvije litre . Natankao sam se. Kad sam podigao glavu , a ono dvorana doslovno puna da punija ne može biti. Obitelj u prvom redu, a tata odozada skoro u zadnjem pun ponosa gleda. Pogledam malo po dvorani i vidim od urednica tatu. Znao sam Opet sam uspio. Naime tata im je bolestan došao i to 4 prosinca te 2018. Gledao sam po dvorani , pa eno i medicinske sestre koja je plakala u hodniku kad su me hitno vozili u Zagreb. Još joj i sestru Đurinu poznam, Svi su tu od gradonačelnika do njegovih oponenata. Vi ste autor knjige da li možete dati izjavu za medije. (N)aravno. Gdje a ono dođem ispred mene desetak novinara ,a u koju da gledam. Pet ženskih i jedan muški novinar Toca nije da sam brojao. Kako Vam je bilo napisati knjigu? Pa što da kažem osim citat izjave " Zajebano" i to sam i rekao uz bar tisuću očnih i čeonihtikova. Već sam počeo skakutat pripišalo mi se. Do početka promocije popio sam mislim i sve susjedne boce vode. Palo mi je na pamet da nekog žicam da ide sa mnom u wc, ali ne bi bilo zgodno.
Izdržati ću u moj mjehur stane paleta vode, fleksibilan je.
Kad bi pogledao u publiku vidio bi njih dosta da plače, a s druge strane malo se smiju, a Hana i Tea me ponosno gledaju. Uspio sam postao sam književnik. U svojoj zbunjenosti ispustio sam se zahvaliti svojoj urednici na silnom trudu. Sandra hvala ti, uspjeli smo. Predcjednica udruge Gordana puno je pomomogla u svemu, poznaje me da sam oduvijek malo drugačiji, a nakon moždanog još lupitiji. Još sam trebaš napisati posvete svima koji kupe knjigu. Ajoj, pa i tu red kao da prodajem kruh i to s potpisom. Ljudi su vidjeli da skakučem, pa su me često pitali znaš li tko sam? O naravno vi ste....., malo teže pričam zbog moždanog. Iskreno nemam pojma, par ljudi kao Zoran Pilipović pitao sam tko su nisam ih mogao na prvu svrstati, Drago mi je bilo vidjeti i lijeve i desne zajedno što znaći uspio sam biti i ostati čovjek( kiborg), a to je bit.
Tata me ponosno gledao, on se nikad nije gurao u prve redove, ali učinio sam ga ponosnim. Taj dan mi je ostao u posebnom sječanju, a ne bi ga bilo bez ravnateljice knjižnice, Gordane, prijatelja, obitelji, urednica, , članova udruge ,tristo nas i mene magarca valjda B

14.08.2022. u 18:36 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Travanj 2024 (2)
Veljača 2024 (3)
Siječanj 2024 (3)
Prosinac 2023 (4)
Listopad 2023 (1)
Kolovoz 2023 (1)
Svibanj 2023 (1)
Travanj 2023 (2)
Ožujak 2023 (2)
Siječanj 2023 (2)
Prosinac 2022 (2)
Studeni 2022 (2)
Listopad 2022 (5)
Rujan 2022 (5)
Kolovoz 2022 (8)
Srpanj 2022 (4)
Lipanj 2022 (4)
Svibanj 2022 (6)
Travanj 2022 (8)
Ožujak 2022 (2)
Veljača 2022 (1)
Siječanj 2022 (3)
Prosinac 2021 (3)
Studeni 2021 (5)
Listopad 2021 (4)
Rujan 2021 (2)
Srpanj 2021 (1)
Lipanj 2021 (2)
Svibanj 2021 (2)
Ožujak 2021 (1)
Veljača 2021 (1)
Siječanj 2021 (1)
Prosinac 2020 (2)
Studeni 2020 (1)
Listopad 2020 (2)
Rujan 2020 (1)
Kolovoz 2020 (2)
Srpanj 2020 (4)
Lipanj 2020 (2)
Travanj 2020 (2)
Prosinac 2019 (1)
Studeni 2019 (2)
Listopad 2019 (2)
Kolovoz 2019 (1)
Lipanj 2019 (2)
Veljača 2019 (1)
Studeni 2018 (1)
Rujan 2018 (1)

Opis bloga

Bok, dolazim iz Slavonskog Broda, zovem se Vanja Krnić i žrtva sam pogrešnog liječenja.Imam 43 godine. Preživio sam bakterijski endokarditis, , ugradnju mehaničkog zaliska, dva moždana itd.Ovim blogom pokušat ću na svoj način) opisati sudski proces.., svoju bitku za zdravlje..Liječnik , inaće bivši šef brodske zaraze Nenad Pandak mi je liječio tuberkolozni meningitis( otišao u susjedni Oman, ako mu se tamo ovako omane...), a od tubekoloze nije bilo ni t.Pobjegao je nakon dugih 14 pravomoćno je presuđeno da mi je život uništen liječničkom greškom, a moj život?
Živjela naša divna Hrvatska!

Kontakt

krnic1980@gmail.com

facebook stranica

Dnevnik bolesnika

Dnevnik bolesnika o svemu pomalo