NEMANJA: SMIRENOUMLJE

ponedjeljak, 29.12.2008.

Šokantno!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Dragi Nemanja,

Čestitam naravno - to više što o glavama, srcima i čitalačkim navikama naših ljudi (ex-, post- i cro) nemam osobito mišljenje: dakle i objektivno je tako da briljantno radiš Vaseljenu. I da ti urednički zavidim.

A tko sve čita? Npr.: Neki dan me Slobodan Šnajder nakon povratka iz Beograda pita kako su ispale komemoracija itd. za Simu. Ja mu odgovaram, odi na Vaseljenu, tam imaš kak je bil pogreb. On mi odgovara: To znam, pročitao sam pred tri dana.

Evo. Sve najbolje!

N.

Jednom kad ću izgledati dostojanstveno kao Ivan Supek a značajan kao Predrag Matvejević, dat ću intervju Darku Hudelistu o tome da Vaseljena nije ni blog ni časopis, vec književni salon: institucija koju smo u Hrvatskoj imali, ako se ne varam, samo jednom, u doba Ilirizma, a na kojoj počiva dijelom još dan-danas francuska odnosno pariška kultura (u što sam se imao prilike uvjeriti lično).

- 09:25 - Komentari (13) - Isprintaj - #


View My Stats