NEMANJA: SMIRENOUMLJE

srijeda, 23.05.2007.

Živio Kapetan Kuka!

BEATRIX


Image and video hosting by TinyPic


21. studenog 1996. na glavni gradski trg u Zagrebu, Trg Bana Jelačića, u znak podrške Radiju 101 stiglo je oko 100 000 građana. Danas se voli govoriti o tome da je Radio 101 htio preuzeti Ivić Pašalić.

Čudno, ali rijeđe se spominje da je prvi demokratski iskaz bunta i neposluha u samostalnoj Republici Hrvatskoj zapravo izazvao Ninoslav Pavić.

Kao što sve snimka dokazuju, on je bio taj koji je htio preuzeti Radio 101.

U kojoj su mjeri za to krivi njegovi ortaci, neka se on s njima dogovori.

U studiju Radija 101, o čemu postoje snimke, bio je Ninoslav Pavić: on je obrazlagao da odustaje od svoje prvotne nakane preuzimanja i tog medija!

Dakle, Ninoslav Pavić je izazvao najveći iskaz neposredne demokracije u Hrvatskoj, što će kazati, Ninoslav Pavić je čovjek koji je počinio najnedemokratskiji čin u ovoj zemlji.

S takvom reputacijom, nije teško shvatiti da se na portalu njegovih novina ne može govoriti slobodno.

Ono što Paviću i njegovoj kliki ne odogovara, ono što ih osporava, ono što ih dovodi u pitanje, ono što prokazuje njihove zaplotnjačke aktivnosti, manipulaciju javnošću, prešućivanja, njihove privatne i partikularne interese, sve te bitno nedemokratske postupke dakle i javni govor o njima, Ninoslav Pavić, jer je izgubio živce pokazujući svoje pravo lice, naprosto zabranjuje!

On bi dakle najradije takvima začepio usta. Takvima poput Kapetana Kuke i Infernotara.

Ali, to nije slučajno, nije od jučer i nije benigno: o svemu sam obavjestio i hrvatske sigurnosne službe, jer očito je riječ o tome da grupa ljudi od utjecaja zlorabi javne medije i sustav telekomunikacija u svoje privatne svrhe i interese, obavijestit ću i predsjednika - sutra, osobno, u 9.30 ujutro - i premijera, posredno, također sutra, obavjestit ću i HND, a vas, svoje čitatelje, obavještavam o kronologiji tih napora da se začepe barem jedna usta koja govore istinu.

Ti bi ljudi učinili sve da zašutim. Ne dramatiziram. Ne pretjerujem. Znam ih. Kad ne može drukčije, usta se moraju začepiti na svaki način.

Budući da je tome tako, budući da znam o kome i o čemu govorim, jer mi je to posao, obavjestit ću o svemu dakle predsjednika i premijera ove zemlje, vrh obavještajne zajednice već je obavješten, o događajima koji su počeli još:


Date: 16.10.2006 12:13:38

čitajte u pismima koja počinju ovako:

To: Kuka

Subject: Kuko stara,


PRVO PISMO


Znam da umires od nestrpljenja, ali buduci da te necu moci nazvati pokusat cu ti mailom prikazati sto se zbivalo jucer u zgradi HT-a u Hebrangovoj (naravno opremljenoj kompovima, laptopima, klopom, cugom i ostalim). Prvo - zasto sam ja tamo dosao/dosla: ja naime zivim od NN-a, sto znaci da im pisem ************************************. To sam radio/la vec otprije, no kad je trebalo pobjeci iz JL-a, odlucio/la sam kolege-sljakere koje sam ti spomenuo/la odteretiti i preuzeti sve to na sebe, em da sebe rijesim N.N.-a koji je tada jos bio urednik, em da njima olaksam zivot. I bo/ila sam pozvan/a na sastanak s curom koja je sasvim u redu (iz NN-a) i koja je zaduzena za taj projekt jer smo htjele predloziti neke promjene itd. Dosle smo na vrijeme, pokucale, vidjele da unutra sjedi M. koji je tamo i trebao biti, J. i siva eminencija S. i da nekaj citaju s kompjutera. I taman doticna N. i ja kazemo pardon, popit cemo kavu i pricekati, kadli S. kaze, cekaj malo tko je Kapetan Kuka? Ja rekoh "lik iz Petra Pana, pobogu. Jo-ho-ho i boca ruma". Ne, ne, veli on, govorim o komentatoru JL-a. Ja kazem da otkako sam otisao/la iz JL-a samo sporadicno pogledam stranice jednom tjedno, koliko stignem, jer pratim i druge u potrazi za vijestima i bla bla i pitam ga zakaj me to pita. Na to M. okrene prema meni laptop i skuzim da citaju tvoje komentare ispod Bandica koji je Miocu dao kucicu na Sljemenu i o Bandicu i mesaru. I veli Mudri "procitajte si". Ja sam to, naravno, odavno procitao/la, ali se – blesav/a kakav/va jesam - nisam mogao/la suzdrzati da se par puta ne zagrcnem od smijeha. Na sto me mrko gledao J. - vjerojatno znas tko je to, a moja je teorija da je on jedan od najvecih i najgorih i najopasnijih igraca u Hrvatskoj koji svuda ima prste. Ja ga znam iz muzickoakademskih dana, jer je on zavrsio i ***********, napravio mi je nesto usluga, a bogme i ja njemu a i sad mi treba jedna pa mi ne treba da se s njime kvacim. Medjutim, njega kao SDP-ovca tvoji komentari gadjaju ravno u dusu i nemam pojma zasto su i on i S. ocekivali da ja znam tko si ti. Nato je J. pitao kako se to moze zaustaviti, ja sam rekao/la da ja mogu uci samo u tekstove, ali ne i u komentare. "Tko je zaduzen za to", pita on mene. Ja rekoh - "Mislis - tko je admin? Nemam pojma tko je trenutno. Pa rekao/la sam malo prije da od veljace samo sporadicno gledam JL, a u redakciji nisam bio/la nijednom od tada. Ne mogu pomoci, gospodo". I onda sam, dok su oni dalje proucavali tvoje komentarove, ispod stola slala SMS-ove.

Eto toliko od mene za sada, cut cemo se drugom prilikom. Daj se javi koji put.

DRUGO PISMO

Aha, sad mi je jasno.

Tebi se činilo neuvjerljivim da ljudi sjede u Hebrangovoj u nedjelju predvečer i pričaju o poslu, pa si prvo pomislio da je to prenevjerojatno i da mora biti istinito, a onda si me ipak išao provjeravati.

Što si saznao? To da imam pristup tekstovima JL-a. Imam, zbog *********** portala koji *************** ili neku notornu glupost (što često i napravim, kad mi se da). Ili da lektoriram (jer je lektor na portalu jedan jedini) kojekakve greške (lektor mi je frend, pa kad stignem - pomognem). Upad u komentare nemam dijelom jer sam(a) za to nisam htio/htjela snositi odgovornost, a djelomično i zbog gušta da sam(a) mogu komentirati i da me nitko pritom ne provali. Jedan nick - "xxxxxx" - su mi skinuli, ne zato jer su me provalili nego sam im išao/la na jetru neprestanim kritikama njihovih mudrosti.

A to kaj se navedena ekipa sastaje nedjeljom nije ništa neuobičajeno - dapače, meni se čak čini da im je to najomiljeniji dan za sastanke, bili oni u EPH ili na bilo kojem drugome mjestu. I da, ja sam u duši klinac/ka i slat ću Kuki ispod stola SMS-ove dok oni raspravljaju i nitko ne obraća pažnju na mene, jer nitko ne zna kome ih šaljem niti ih čita. Zaboravljaš pri svemu čemu ne vjeruješ da sam na ******* radio/la od samog početka - launch je bio 22.12., a hladni pogon je počeo (samo) 2 tjedna prije i bio/la sam jedna od najtežih šljaker(ica) na upogonjenju do svadje s Krasnecom i ostalima (Ninočku nisam ni sro/la, ne govorim o njemu, nego o sitnijim ribama, a Wrussu sam sama bila urednica dok sam radila na III. programu Hrv. radija). Otud mi je ostao pristup tekstovima. Osim toga, rekao/la sam ti i sama da me stavis u Google, jer se tamo vidi sto sam radio/la. Rekao/la sam ti i oko cega sam se pokvacila s njima i pod kojim sam uvjetima otisla. Koji jos kurac hoces i zasto mislis da ti nesto lazem? Zar bih ti rekao/la sve ove stvari od J. nadalje da je drugacije?

Još uvijek prijateljski,
N.N..

POTRAGA ZA IP-om BEATRICE


From: AB
Sent: Thursday, October 19, 2006 2:58 PM
To: 'xxx@yyyyyyy.hr'
Subject: FW: Beatrice

Evo još dva zapisa (sa drugačijom IP adresom koja je ovog puta, izgleda, ADSL adresa):

2006-10-18 01:20:23
83.131.35.243
http://www.jutarnji.hr/dogadjaji_dana/clanak/art-2006,10,16,afera_pag,46647.jl

2006-10-18 01:11:53
83.131.35.243
http://www.jutarnji.hr/dogadjaji_dana/clanak/art-2006,10,17,slicnosti_scenarija,46835.jl

VAŽNO:
U prethodnom mailu vremena treba pomaknuti za 2 sata (u logu je zapisano sa -2 sata tj UTC vrijeme a ne naše lokalno vrijeme). Znači (za prethodni mail):

2006-10-18 13:45:58
2006-10-18 17:03:39


From: AB
Sent: Thursday, October 19, 2006 2:46 PM
To: 'xxx@yyyyyyyy.hr'
Subject: Beatrice

N.N.,

Ono što smo brzinski uspjeli rekonstruirati je slijedeće:

Korisnik/korisnica (vjerojatnije) pod nickom „Beatrice“ ima u profilu upisan email xxxxxxx@yahoo.com.

Registracija je obavljena u 17.10.2006. u 21:50:35. Zadnji put se logirala danas (19.10.2006.) u 14:18:58.

Pretpostavljam da ste u bazi obrisali problematične komentare pa njih ne možemo provjeriti ali smo uzeli 2 komentara koja smo našli u bazi.

2006-10-18 11:45:58
IP: 89.172.7.181
http://www.jutarnji.hr/dogadjaji_dana/clanak/art-2006,10,17,sanader_bush,46821.jl


2006-10-18 15:03:39
IP: 89.172.7.181
http://www.jutarnji.hr/dogadjaji_dana/clanak/art-2006,10,17,slicnosti_scenarija,46835.jl

IP adresa sa koje se Beatrice spaja pripada T-comu (njihove su adrese od 89.172.0.0. di 89.172.31.255).
U T-comu mogu utvrditi koji njihov korisnik je u gore navedenim vremenima imao dodijeljenu gornju IP adresu (ako se radi o dial-up, isdn ili adsl korisniku). Pretpostavljam da nije adsl jer vidim da se nama dodjeljuje adresa 83.131.x.x ali oni će već znati…

Pozdrav,
AB



Zanimljiva zemlja, zar ne?

Odete na portal "Jutarnjega lista", napišete naprihvatljivu istinu, pa vam pretražuju IP sve dok ne saznaju tko stoji iza nekog nicka!

Potom vas, ako ništa drugo, zabrane.

To bi oni učinili sa svime i sa svima: sve bi oni pokupovali i kontrolirali, a što ne mogu, zabranili.


Borba protiv tih ljudi, borba je za demokratsku Hrvatsku.





Kapetan Kuka aka Infernotar & njihov psihopomp Beatrice

- 12:00 - Komentari (11) - Isprintaj - #


View My Stats