< studeni, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Srpanj 2013 (2)
Lipanj 2013 (3)
Veljača 2013 (1)
Siječanj 2013 (16)
Prosinac 2012 (21)
Studeni 2012 (7)
Listopad 2012 (12)
Srpanj 2012 (15)
Lipanj 2012 (19)
Svibanj 2012 (12)
Travanj 2012 (4)
Ožujak 2012 (14)
Veljača 2012 (14)
Siječanj 2012 (9)
Prosinac 2011 (22)
Studeni 2011 (15)
Listopad 2011 (6)
Rujan 2011 (15)
Kolovoz 2011 (23)
Srpanj 2011 (15)
Lipanj 2011 (4)
Travanj 2011 (6)
Ožujak 2011 (5)
Veljača 2011 (5)
Siječanj 2011 (8)
Prosinac 2010 (11)
Studeni 2010 (15)
Listopad 2010 (9)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (6)
Srpanj 2010 (11)
Lipanj 2010 (10)
Svibanj 2010 (4)
Travanj 2010 (3)
Ožujak 2010 (4)
Veljača 2010 (4)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (4)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Vježbaonica u kojoj će ostati višak nesagorenih kalorija koje sam zimus nakupio...

Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

\'ladovina
09.11.2011., srijeda
opet sam imao par kriminalnih upisa..tako se nekada trefi da mi se hrpa stvari poklopi i onda hrpetina misli nekontrolirano izleti van...možda je i bolje tako jer kad to i napišem onda vidim kakav sam nenormalnjaković...odavno znam da sam spodoba, da ništ ne valjam i da sam niškoristi, zato valjda i volim da ločem, naročito sam, jer onda sam siguran da me nitko neće daviti....ta tko će gubiti vrijeme s pijancem...nisam ja sad baš toliko se od'o piću da ne kužim klinca, pa mi je ljepše onda pit sam, rijetke su one zgode kad mogu uživati u nazdravljanju sa ok ljudima i poštujem kad kažu da je dosta i da idu kuć...onda ja fino produžim svojim putem..i to je u redu. Taki sam idiot, naučio sam poštovati ono što je red, a to ne znači nužno da sam ja totalni nered, iako možda tako izgledam. Znam da su sve primjedbe koje su se nakupile na konto tog nekog mogu življenja u zadnje vrijeme sve dobre i na mjestu i nije da se ne obazirem na sve to, ali imam i ja taj neki svoj put, na kojem sam, istina, rijetko učinio nešto samostalno ili po svojoj volji, jer nisam sam na svijetu, a mislim da je bitno razumijevati i poštovati ljude oko sebe... Jučer je bio koncert Rammsteina u vrloj nam metropoli i na koji sam mislio ići, no potrefilo se tako da sam ovih dana već bio malo lutao po vani, a nijedan normalan pijanac ne ide se keriti baš svaki dan i eto, odlučio sam otići onim putem, na svoj način, ne kažem da je moj doprinos neki bitan, ali koliko sam mogao, podržati rad udruge građana koja bi trebala okupljati ljude po nekoj ok osnovi, nevezano uz nekakvu političku briju ili ne znam kakav interes. To društvance opet ima svoja neka pravila koja se trudim, eto, poštovati, jer mislim da je potrebno da takva jedna udruga postoji i opstaje, ponavljam, bez obzira na politička i druga opredjeljenja. Opet se dotičem politike, rekao sam da se trudim poštovati sve i svakoga, jer u svakome ima nešto dobro i zanimljivo i zaslužuje da to iskaže, ali sve manje imam poštovanja prema politici, a naročito prema aktualnoj vladajućoj, a razlog je ovaj put POPIS POVJERENIKA, jedan vrlo uznemirujući papir na osnovu kojeg bi svatko kome bude uručen imao pravo da ih tuži zbog maltretiranja, mobinga, da ne kažem zbog bezobraznog dosađivanja. To me podsjetilo na staljina i gulage. Povjerenje se ne zaslužuje prisiljavanjem, kao što se poštovanje ne zaslužuje novcem. Sve se može kupiti, naravno, ali to nije ono pravo. Ovo je sada možda jedan bezvezni upis čovjeka koji nema ništa osim svog nekog stava, a svijet u kojem živimo kaže da moram imati pune džepove i koješta, pa se sada tu nešto kao branim, ne, ne branim se, znam kakav želim biti, a to u ovom svijetu gdje se živi po pravilu nagazi ili budi nagažen nije lako, jer stvarno ne želim nikoga nagaziti, niti mislim da to mogu. Razmišljam o ovim svim riječima tu i zvuče mi jako defetistički, ali svijet u kojem živim nije baš jako spreman na suradnju i to je tužno. Osjećam u zadnje vrijeme pritiske kakvima se nisam nadao, možda je to i normalno i tako mora biti i ako odgovorim na svoj način, bit ću papak, iako želim dobro svima, a ako se usudim utjecati na život oko sebe to će biti bezobzirnost i bezobrazluk. Možda i neće, ne znam...najradije bih otišao negdje daleko da vidim koliko vrijedim. Teško je ovdje sve ispoštovati i biti normalan.
Uf, nije lako ni kile skidati, da se prebacim na malo lakšu priču sada, jer sam zbog toga ovdje, a uvijek se zapletem sa svim i svačim. Trebao bih se izvagati da vidim gdje sam
- 20:31 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.