< kolovoz, 2011 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Srpanj 2013 (2)
Lipanj 2013 (3)
Veljača 2013 (1)
Siječanj 2013 (16)
Prosinac 2012 (21)
Studeni 2012 (7)
Listopad 2012 (12)
Srpanj 2012 (15)
Lipanj 2012 (19)
Svibanj 2012 (12)
Travanj 2012 (4)
Ožujak 2012 (14)
Veljača 2012 (14)
Siječanj 2012 (9)
Prosinac 2011 (22)
Studeni 2011 (15)
Listopad 2011 (6)
Rujan 2011 (15)
Kolovoz 2011 (23)
Srpanj 2011 (15)
Lipanj 2011 (4)
Travanj 2011 (6)
Ožujak 2011 (5)
Veljača 2011 (5)
Siječanj 2011 (8)
Prosinac 2010 (11)
Studeni 2010 (15)
Listopad 2010 (9)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (6)
Srpanj 2010 (11)
Lipanj 2010 (10)
Svibanj 2010 (4)
Travanj 2010 (3)
Ožujak 2010 (4)
Veljača 2010 (4)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (4)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Vježbaonica u kojoj će ostati višak nesagorenih kalorija koje sam zimus nakupio...

Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

\'ladovina
09.08.2011., utorak
Ich will smršaviti

Jučer sam završio s Leibachom, Life is Life, htio sam staviti neku pjesmu koja slavi život, mogao sam staviti i neku živahniju ili neku koja je dočarava urednost, što ja znam, bečke dječake, ali to bi bilo već previše uredno. Pa sam našao jednu od Rammstein, heh, i oni su bili uredni, obukli odijela, čak i leptir mašne stavili, 'Ich will', pjevaju, ja želim, ja hoću, ali ne kao ja skinuti višak kilograma, nego žele biti viđeni, gledani, slušani, ehh, to su pravi momci. Prava istina je što želimo i kako to postižemo, želje su uglavnom slične, ali načini nisu, a mislim da je način kako čovjek nešto postiže vrlo bitan. Način na koji komuniciramo sami sa sobom, jer te neke unutarnje borbe su najteže, pa onda i sa okolinom, način na koji se odnosimo prema ljudima koje srećemo, svemu oko sebe, jutru, večeri, što ja znam, sve je to bitno i sve je to ono što nas oblikuje, jer mi smo odraz okoline onoliko koliko se i mi odražavamo na okolinu. Sad sam ga malko zakomplicirao, ali hoću reći da je ta neka međuljudska interakcija, kao i ona sa prometom ili bankomatom, ono što čini život, jer kada jedemo, komuniciramo sami sa sobom, osjećamo okuse, oduševljeno trpamo u sebe ili pušemo jer je vruće, osjećamo da smo siti ili da bi mogli, uff, bar još malko, tako je dobro, komuniciramo na neki način sa priborom, stolom, stolnjakom, nešto se uvijek zabrlja, to je već nekakva komunikacija sa okolinom, koja se produbljuje kad netko obrati pažnju na način na koji umosimo hranu, pa iz načina na koji jedemo može iščitati da li nam to godi ili ne, da li nam se možda nekuda žuri ili da sam totalno neumjeren. Nakon sto postova, meni se tu u blogosferi dogodila interakcija, zanimljiva komunikacija, koja će vrlo vjerojatno jako utjecati na moj režim života i cijelu ovu pričo o skidanju kila. A to je ono, ne treba se bojati sebe i biti otvoren prema svijetu i svima će nam biti ljepše..znao sam ja to i prije, ali sam nekako zaboravio, ne znam što mi bi.... Svi mi nekako želimo doći do tih svojih nekih ciljeva, a i ciljevi su različiti, neki će ići nemilosrdno gazeći sve pred sobom, neki će opet biti glupani koji će pokušati razumjeti sve oko sebe, mislim da sam ja takav glupan i onda kada bih htio vrištati od muke i razbijati, probaš sa smiješkom pronaći neko rješenje koje će biti dobro za sve, to ni Supermen ne može, ni Thor, ni Lun, kralj ponoći, ni Vili Garvin, ni Zagor, ni Aster Blistok, njega sam kasnije upoznao, ni Superhik. I ti izmišljeni likovi uvijek upadaju u neke nevolje, a sve mogu, a što može jedan običan seljačić, nego gledati svoja posla i to je to, to mi polako postaje jasno, ali i u životima nas običnih ljudi postoji nekakva potreba za priznanjem, pa i manipulacijom, kako bi bili priznati ili nešto postigli. Sada sebe optužujem za manipulaciju, jer sam sretan zbog interakcije koju sam ostvario i ovog današnjeg posta koji pišem inspiriran tim druženjem, s nadom da ćemo se još dugo družiti, eto, što je to, manipulacija ili nekakav iskreni stav koji teži prijateljstvu ? Mislim da danas naročito puno blebećem bez nekog reda i smisla, ali to je zato što sam baš nekako dobro raspoložen i baš me briga što će tko misliti. Vagao sam se danas, 108, mislim da idem prema dolje, trebao bih sada odrediti neki dan kada ću se opet vagnuti...evo, za dva tjedna, sada me frka uhvatila, hoće li biti nekog napretka, mora. Kako mi je ono bratić neki dan rekao, da li ja to stvarno želim, naravno da želim, a njemu svaka čast, on je sebe lijepo istesao, pa zna što govori.
Jutros sam se probudio na vrijeme, ali sam se odlučio za još pet minuta, pa od jutarnje šetnje nije bilo ništa, a pojeo sam brdo makarona s povrtnim preljevom i parmezanom, pa je početak dana bio onako, neki prosječan. Za ručak su bile roštiljske kobasice, sataraš i korumpir pire, kojima sam pristupio vrlo oprezno, dva komadića kobasice, malko pirea i nešto sataraša, jedino što sam posrkao svu supicu iz sataraša, ocjena ručka je odličan, ostatak ću riješiti ujutro. Popodne sam još malo odspavao, pa se išao provozati biciklom, odem uvijek malo dalje, kad osjetim da znoj probija, onda se okrenem prema nazad, takav neki ritam imam, ne znam da li je dobar, ali nadam se da će uroditi nekakvim rezultatom. Vrlo dobro sam komunicirao sa cestom, sa biciklom, čak i sa onim mjeračem brzine. Eto, optužio sam sam sebe da sam tamo neki manipulator, wannabe, svašta, ali pojma nemam što sam, osim da sam jedan sirovi debeljko. Manipulativoje, ne znam zašto mi se ta šašava riječ mota po glavi, ali mi je baš fora pisati ovaj post i sve mi se nekako čini da je bolje da prestanem, jer je moguće da sam već davno pretjerao. Još samo Rammstein.....



..i jedna za laku noć..


- 22:56 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.