< srpanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Srpanj 2013 (2)
Lipanj 2013 (3)
Veljača 2013 (1)
Siječanj 2013 (16)
Prosinac 2012 (21)
Studeni 2012 (7)
Listopad 2012 (12)
Srpanj 2012 (15)
Lipanj 2012 (19)
Svibanj 2012 (12)
Travanj 2012 (4)
Ožujak 2012 (14)
Veljača 2012 (14)
Siječanj 2012 (9)
Prosinac 2011 (22)
Studeni 2011 (15)
Listopad 2011 (6)
Rujan 2011 (15)
Kolovoz 2011 (23)
Srpanj 2011 (15)
Lipanj 2011 (4)
Travanj 2011 (6)
Ožujak 2011 (5)
Veljača 2011 (5)
Siječanj 2011 (8)
Prosinac 2010 (11)
Studeni 2010 (15)
Listopad 2010 (9)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (6)
Srpanj 2010 (11)
Lipanj 2010 (10)
Svibanj 2010 (4)
Travanj 2010 (3)
Ožujak 2010 (4)
Veljača 2010 (4)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (4)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Vježbaonica u kojoj će ostati višak nesagorenih kalorija koje sam zimus nakupio...

Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

\'ladovina
11.07.2010., nedjelja
eh, ta politika

U pretposljednjem postu sam svašta nadrobio, ne kažem da je sve doista tako, to je nekakvo moje viđenje stvari i stvarno ne mislim da sam neki mjerodavan, ali kao građanin imam pravo da promišljam svijet oko sebe. Pokušao sam se sjetiti zašto je to tako. Neki dan sam putovao sa sestričnom kroz Bosnu i dotakli smo se raznih tema, a kako sam isključio telefon, tako sam pokušao objasniti da ne želim plaćati roaming uslugu ni za razgovor ni za sms, jer mislim da je preskupa. Glavni menadžer T-HT-a ima ogromna primanja, osigurao nam čovjek najbolju uslugu, najmoderniju tehnologiju i najpovoljnije cijene usluga, pa je u redu da ima takva primanja. Ali situacija možda i nije baš takva, samo se pitam, što ako taj čovjek ima tolika primanja da nas drži u mraku, da nam liferuje zastarjelu tehnologiju po bezobraznim cijenama i baš zato ima tolika primanja ? Ne znam što je istina, nisam ni sudac ni političar, ali imam pravo da se pitam. Eto to je jedan primjer moje ogorčenosti, navest ću još jedan, mislim da se ljudi kod nas bave politikom jer žele biti na vlasti, nema ideje ni želje da se nešto napravi, samo da se uđe u strukture i pljuje po onim drugima i to mi je strašno i iskreno se nadam da će se to promijeniti. Stvarno se nadam da će se svi političari ujediniti i riješiti problem, jer polarizacija samo pogoršava stvari. Malo je ljudi koji se nečim bave i koji o tome nešto doista žele znati, koji su u svom fahu stručnjaci. To je nešto što i sam želim postati, ali to zahtjeva puno truda i rada i tek s vremenom, možda postaneš jedan od onih koji to doista jesu. Osim puno truda i rada, čovjek mora imati sreće i biti među ljudima koji se tim bave. Neki dan sam bio na večeri gdje je za stolom sjedio i čovjek koji je radni vijek proveo radeći poslove koji su meni strukovno bliski i uvijek mi je interesantno čuti kada ima nešto za reći baš o tim stvarima. Ali je i istaknuti član vladajuće stranke, obzirom da se ja ne slažem baš s politikom vladajuće stranke, osjećao sam nelagodu. Znam da imam pravo na svoj stav i volio bih da o tim stvarima uopće ne razmišljam, ali to je valjda ne nemoguće, jer kao čovjek koji se interesira za život oko sebe ne mogu ne primjetiti ono što se događa. Kao građaninu koji nije politički aktivan sva ta događanju u biti trebaju biti samo smjernice koje će kreirati moj odabir kada dođu izbori i mislim da je osim u vrijeme izbora vulgarno raspravljati o politici, ako nisam politički aktivan. Ali dogodi se vrijeme, kada i ono tiho biračko tijelo ima pravo nešto za reći, vrijeme kada se aktivnosti političara uvelike odražavaju na živote svih nas. Zato ja sad tu blebećem i neću više, opet se nadam da će ovo biti moj posljednji post o politici, naime, napišem nešto i onda se objašnjavam do besvijesti, jer se užasno bojim da ono što napišem ne bi bilo možda nejasno ili nezgrapno sročeno. Kažem, dobio sam priliku da sjedim za stolom među ljudima koji su u svojim poslovima neupitni autoriteti, neki su svoja stručna znanja čak uklopili s politikom i biti među tim ljudima je iznimno iskustvo. U tom društvu ja sam mlađi član i dobio sam određene zadatke, vezano uz program stručnog usavršavanja i nedavno sam dobio primjedbu jedne osobe o načinu na koji se program provodi. Nije to bila jasna kritika, nego onako usputna opaska koja me jako zabolila i proveo sam dosta vremena razmišljajući o čemu je riječ. Još kao student sjećam se trenutaka kada bi kolega kolegu na predavanju potpisao, što ja znam ovom je cura bila bolesna ili nešto i ovaj je skočio po lijek ili nešto ili mu je iskrsnula neka druga stvar, pa je kolegu zamolio da ga potpiše. Dogodi se da neka tvrtka uplati kotizaciju za određeni broje ljudi, pa ako netko ne može doći, netko drugi uskoči na njegovo mjesto, ne vjerujem da je to bilo u pitanju. Znam da je ova moja analiza besmislena, jer ne znam što je bio razlog primjedbe, ali znam i to da u životu ne smijem biti isključiv, jer ću se pretvoriti u idiota. A riješiti to moram, pa mislim da ću morat otići do te osobe i pitati u čemu je problem. Štogod bilo nadam se da će biti rješivo. Tu priču sam stavio na stol i obzirom da nisam imao konkretnih podataka samo sam napravio nered i krivo mi je zbog toga, ali htio sam razgovarati o nečemu što je zajednička tema.
Spasio me stariji kolega pitanjem što mislim o gemištu, oko mene su sjedili ljudi koji su odavno zaradili pravo da sjede za stolom do kasno i uživaju u analizama životnih situacija uz to zanimljivo piće. Što sad da kažem, onako iskreno, rekao sam, mislim da se na tome čovjek može voziti tri dana bez problema. Pomalo neozbiljan odgovor, ali neki ukusniji mi jednostavno nije padao na pamet, baš sam bio blesav cijelu večer. Sjetio sam se kako sam neki dan u Baranji ratovao s gemištima, kad sam išao s frendom na Surduk fest. Pio sam male gemište, kako je on ono rekao, pio sam hozsu lepes, ali drugo nisam ni mogao jer sam vozio, jedino sam uz večeru popio dvije čaše čistog vina, ima tome davno kako sam čuo da je šteta stavljati vodu u vino.
Sada sjedim na terasi u odmaralištu i razmišljam kako bih se mogao ić' baciti u more..
- 09:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.