< srpanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Srpanj 2013 (2)
Lipanj 2013 (3)
Veljača 2013 (1)
Siječanj 2013 (16)
Prosinac 2012 (21)
Studeni 2012 (7)
Listopad 2012 (12)
Srpanj 2012 (15)
Lipanj 2012 (19)
Svibanj 2012 (12)
Travanj 2012 (4)
Ožujak 2012 (14)
Veljača 2012 (14)
Siječanj 2012 (9)
Prosinac 2011 (22)
Studeni 2011 (15)
Listopad 2011 (6)
Rujan 2011 (15)
Kolovoz 2011 (23)
Srpanj 2011 (15)
Lipanj 2011 (4)
Travanj 2011 (6)
Ožujak 2011 (5)
Veljača 2011 (5)
Siječanj 2011 (8)
Prosinac 2010 (11)
Studeni 2010 (15)
Listopad 2010 (9)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (6)
Srpanj 2010 (11)
Lipanj 2010 (10)
Svibanj 2010 (4)
Travanj 2010 (3)
Ožujak 2010 (4)
Veljača 2010 (4)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (4)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Vježbaonica u kojoj će ostati višak nesagorenih kalorija koje sam zimus nakupio...

Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

\'ladovina
03.07.2010., subota
blogger's log, supplemental

Čitao sam što sam upisao neki dan, opet sam preskočio jedan dan. Uvijek imam potrebu da dodatno objasnim svoje stavove. To s riječima je nezgodna stvar ako nisu dovoljno jasne. Tog dana ujutro prvi kontakt koji sam imao bio je sa kolegicom koja me nakon par rečenica ponudila zvakaćom gumom, pojeo sam tri, nisam siguran, ali moguće je da sam imao zadah gori od onog koji se dogodi komu od pečenja rakije nakon par dana na suncu. Kasnije sam bio sa ratnicima, ljudima koji su domovinski rat stvarno živjeli, ja nisam bio sudionik domovinskog rata i u kontaktu s tim ljudima uvijek mi dođe da se pokrijem ušima. Svaka ekstremna situacija u kojoj ljudi sudjeluju stvara posebnu atmosferu i odnose među ljudima, koji su neraskidivi i iznimna je čast kada imaš priliku kontaktirati s tim ljudima.
Taj dan sam došao kući i nikuda nisam išao, kroz noć je padala kiša i stvarno sam se naspavao. Ujutro sam se ustao ranije i gimnasticirao, čak i bicikl vozio malo i dobro doručkovao. Za ručak sam imao grah, grah sa nogicom i buncekom, ono, kao sa slike i nisam odolio da malo bolje pojedem. Imao sam dogovoren tenis popodne i mislio da ću to sve potrošiti. To popodne sam shvatio zašto grah spada u kategoriju teške hrane, teško kretanje i vjetrovi, sreća da su teniski tereni dovoljno veliki da nisam nikome mogao pokvariti dan. Poslije sam otiša do terena u firmi znajući da se i tamo igra, malo sam prebacivao lopticu i poslije smo otišli na pivo. Stvarno sam bio žedan i to pivo je sjelo fantastično ! Kasnije me nazvao kolega, pa sam otišao van, pridružio nam se još jedan frend i dobro smo se zabavljali. Oko ponoći smo se sjetili jednog slavljenika i otišli mu čestitati rođendan.
Ujutro se nisam ustao na vrijeme za gimnasticiranje, ali sam dobro doručkovao. To je formula koju polako počinjem živjeti, dobar doručak, i malo slabiji ručak, a večera opcionalno i kretanje. Ručak je bio ok, pohani račići i pečeni krumpirići, ali mi nije baš sjeo, jer je bio popraćen s komentarom da ne valja to što radim i da me nikada nema i da samo oženjenom svijetu kvarim živote. Eh, stvarno se trudim nikoga ne zvati i ne maltretirati, tu i tamo se dogodi tako neka ekstremna situacija, ali ne bez nekog razloga. Poštujem oženjeni svijet, što ja znam, da sam i ja oženjen vjerujem da bi rjeđe uživao s prijateljima u pivu, ali to bi bio poseban događaj, za koji bi se trsio, radio sve ostalo najbolje što mogu da mogu uživati u tim trenucima. Ovako živim u svijetu birtija, a tamo važe malo drugačija pravila, postoje oni koji su došli uživati u razgovoru uz piće, postoje oni koji su se došli keriti, kako god okreneš velika je vjerojatnost da ćeš zaglaviti. I nosim se s tim najbolje što znam, ok, po tome nisam baš uzoran i ne služim baš na čast svojoj obitelji, ali ako sam vucibatina, onda sam to van kuće, kod kuće sam tu za sve što treba i tako se će uvijek i biti. Istina, zadnjih tjedana sam često izbivao, puno se toga poklopilo, pa i svjetsko prvenstvo u nogometu. Mislim da nikada nisam tako revno pratio utakmice.Bio sam na gledanju utakmice i danas. Opet vrlo zanimljiva utakmica, a ja sam ovaj put navijao za Urugvaj, iako je reprezentacija Gane igrala jako dobro i borbeno. Kada su promašili jedanaesterac u posljednjoj minuti produžetka glasno sam se veselio. Reprezentaciju Gane trenira srbin. U svakom narodu postoje dobri i loši ljudi, ali često prevladaju ideje koje nisu ok i za njihovu promdžbu se koriste sve moguće situacije koje se tumače na razne nelijepe načine, tako bi bilo i ovaj put. Zato mi je drago da Gana nije pobijedila. Pojam kozmopolitizam mi je uvijek bio drag, ali da bi čovjek bio kozmopolit mora znati tko je i odakle dolazi, a mi ovdje kod nas u komšiluku imamo još puno nerazjašnjenih računa.
- 00:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.