01

utorak

rujan

2009

Nije jutro samo u mojoj kosi. Proslistaj te novine, pročitaj kako danas nije isto kao i jučer i otisni usne na rub šalice. Smjesti me između redaka. Ja nisam ratnik s vremenom to već znaš. Ne mogu smjestiti dvosmislene riječi. Ljeto mi izmiče iz ruku. Ne želim uzroke i poslijedice i ne traži me tamo gdje biraju jer ja tamo ne postojim, ja ne mogu izabrati između......

Osmijeh skriven između deset prstiju. Topla poslijepodnevlja i sunčeve zrake na licu. Ne odabirem između četiri strane svijeta. Smijem se na tone u situacijama koje nisu za to stvorene. No nije ideala nužna. Pa na tihim i dalekim mjestima dobijam ideje, koje ne prihvaćaju povratak, pa ostaju čime nisam baš zadovoljna. Zaboravila sam ono zbog čega sam cijelu zimu jedva čekala ljeto. I došlo mi je u glavu. Moje ljeto je tek sad postalo pravo ljeto. Upijam sunčeve zrake i nekim čudom ne skrivam svoje lice iza ruke.

<< Arhiva >>