ponedjeljak, 19.11.2012.

...

Zadnjih nekoliko dana sam užasno nervozna. Nema posebnog razloga, a možda je upravo u tome problem. Čini mi se da se i net urotio protiv mene, pa dok pokušavam istres svoj bijes na "blog-papir", on svako malo zašteka i pusti me da čekam.
U međuvremenu palim po ne znam koju cigaretu, nervozno petljam po šalici kave, razmišljam o petku, o ljudima koji su me izbacili iz takta i o tome kako sam se popodne naživcirala shvativši da mi je uistinu dopizdio život domaćice. Umjesto da u petak popodne izađem s nekim?? društvom, odemo prošetat ili nešto slično, ja sam napravila popis za kupovinu i otišla po omekšivač. Šetajući/trčeći do trgovine, mislila sam da ću se raspuknuti. Proklinjala sam i omekšivač i petak i svoje godine i činjenicu da... sam tu gdje jesam.
Nekad ne mogu, neću, pa neću i ne mogu.
Vikend je prošao trulo. Još jedan u nizu. Bila sam nešto mirnija nego u petak. Rutina me opet razvukla na sve strane i hoću/neću, prilagodila sam se onome što drugi trebaju i očekuju od mene.
Napravila sam samo jednu grešku u tom prividnom miru. Veselila sam se ponedjeljku.
Sam bog zna zašto. Nadala sam se da će se s ponedjeljkom nešto promijeniti, da će naći razloga da se zbog nečega javi.
I eto, ponedjeljak je pri kraju, od njega ni službeno ni neslužbeno ni -a-, mene su opet pojeli svakodnevni problemi koji čak i nisu moji, ali se očito očekuje da ih ja nosim i riješim.
Pa tako sjedim u hladnoj sobi, pored otvorenog prozora, pijem tu vražju kavu na kojoj se već led hvata i šizim.
I da stvar bude gora, ljutim se na sebe jer nade za svoje smirenje i -malo sunca u životu- polažem u nekog muškarca s kojim su razgovori do sada bili sve osim uvjerenja da će -tu biti nešto-. To što smo mi nervozni jedno pored drugoga ne mora značiti ništa osim da smo po prirodi takvi. On je možda uvijek takav, iako mi je to teško povjerovati, a ja sam nervozna kad mi se netko sviđa.

Nadam se samo da ću se ubrzo pribrati i nastaviti s prividnim mirom dalje, jer drugih opcija nemam. A njega ovim nervoznim čežnjama sasvim sigurno neću dozvati....

Tajna

- 16:52 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

Pozornica mog života

Linkovi

putpovratka@gmail.com