petak, 21.09.2018.

suzama l'epim tapete vol.1019

....sta je to seks?...

Nešto za jelo?
Paaaa a moglo bi i biti roflroflrofl
Ja sam svoj seks sigurno POJELA kad ga više nemam roflroflrofl
Ne znam od kuda mi je pala ova ideja na pamet sada...
Smiješno...Nda...
Puno se stvari izdešavalo u međuvremenu i danas mi je skroz na skroz čudnjikav dan tako da me bacilo na komediju.
Crnu. roflroflroflrofl

Einy i ja smo izgleda nekako osuđeni na apstinenciju.
iskreno zbog njega mi je više žao nego zbog sebe same, no, ima on povremene izlete....

Naime, prošli smo četvrtak popodne nas dvoje krenuli put Splita....
Već se dugo ohrabrujem odvesti ga na more, nakanjujem se i nakanjujem pa nikako.
Ovaj nam je poziv došao od jedne poznanice koja sad već polako ali sigurno prerasta u prijateljicu.
Naime dotična je projektantica strojarstva i upoznale smo se preko posla.
Slučajno.
Naime ona je projektant suradnik onog ureda u kojem sam gostovala do prošle godine.
I tako, kad je bila zadnji puta u Zagrebu rekla je:"Ja ću sljedeći četvrtak ići opet u Zagreb pa bi se mogla vraćati skupa sa tobom i Einyem zašto ne bi vas dvoje došli do mene za vikend?"
Bila sam zatečena.
Mislim zvala nas je jednom prilikom već ranije ali sam mislila da je to "onako"...ali eto...
Rekla sam da ću razmisliti.
I razmišljala sam o tome cijeli vikend.
Da, bilo bi jako dobro čak i dapače više nego poželjno da maleni pliva, ali s druge strane, put je dug, a nas dvoje, istini za volju nismo nikad bili skupa kod nekoga u gostima (moje ne računam) i još k tome prespavali dvije noći?

Roštalo mi je to sve po glavi, roštalo...pa činjenica da niti Einy niti ja ne volimo lajnu, da je to grad, da ima puno pasa....da ću ja taman dobiti posjetu od "tetke iz Amerike"(za neupućene mengulja)..da ovo...da ono...

Nazvala sam ju ponedjeljak iza našeg razgovora.
"Čuj" započela sam razgovor "ako ponuda još uvijek vrijedi..."
Prekinula me uzvikom"Dolazite???"

I tako smo Einy i ja naoružani do zuba svime i svačime krenuli put Splita...

- 13:38 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Savjet pri citanju

ako krecete iz pocetka,otici skroz dolje u arhivu
prvi dio je naslova "nova godina novi kraj novi pocetak...prvi blog" a dalje nastavljaju suzama l'epim tapete vol 1-xx

Jako vrijedna izreka

CARPE DIEM (iliti iskoristi dan)
jos kad bih se toga i drzala...

Najmudriji savjet

GLUMI, nemoj odmah sve reci!
eh, kad bih bar mogla :(

Broj posjeta

free counter