Sretna Vam Nova Godina, dragi blogosudruzi i blogosudružbenice :))

utorak, 31.12.2019.





0:44

ponedjeljak, 30.12.2019.




Glasnoća na najače
Od 15:36 ah
pa 16:30 i dalje, dalje, i dalje, i dalje
pa 19:10 dalje i dalje i dalje
19:50 i dalje i dalje i dalje

22:55

četvrtak, 26.12.2019.

Malo o stvarima koje ne volite slušati,
malo 'o oltarićima u životu i na blogu'





Imala sam neki dan divan san:
Bile su prekrasne livade, brežuljak za brežuljkom
livada za livadom
velike nepregledne prostrane površine,
čarobne zelene žive boje,
spuštali su se brežuljci u neku kao dolinu,
ja sam trčala njima
znajući da je 'sve to moje',
na neki način, to mi je pripadalo,
pod nogama mi se prostirao prekrasnan gusti biljni pokrov žive žarke zelene boje.

Na dnu doline bila je šuma,
Gole zimske grane dizale su se u nebo i sunce je bilo na zalazu,
baš pravi zimski ugođaj,
nebo je bilo posebne boje
i sunce je bilo posebne boje
i tako je to zauvijek takve boje,
uvijek čarobne
(to mi je kao saznanje dolazilo u snu)

U stvari, bila je tu jedna ograda,
točno ono što se zove plot,
sa širokim prolazom prema onom izvan plota,
na izlazu, stala sam i promatrala što ima dalje.

Divne skupine visokih suhih trava sa crvenim peruškama
neopisive ljepote,
i također velike skupine visokih perunika,
sve do jedne u pupoljcima,
čvrste, u punoj snazi , predivne , predivne biljke,
čudim se nad njima i njihovim pupoljcima u ovo zimsko doba.

Prema meni, i dalje od mene,
protrčalo je krdo konja,
(inače ne marim puno za konje na javi)
prekrasni, slobodni, grivasti....
sve je odisalo neopisivom snagom, ljepotom, zdravljem, boje su bile neopisive,
sve je bilo živo i življe od toga.

Naumila sam poći prema perunikama
kad su konji odjurili,
(u svom umu, raqzmišljala sam kako su divne,
kako ih je nemjerljivo puno,
i da ih odavde jedan mali dio mogu presaditi u svoj vrt,
toliko ih je da neće nedostajati ako koju uzmem)
Kad sam htjela krenuti , zakoraknula sam da prođem kroz prolaz u plotu,
ispred mene se
(do tad ga nisam ni primjetila)
našao pas.
U stvari,
prvo se čulo režanje,
bez dvojbe opasno,
i tek tada sam ga ugledala.
Crni pas, i keženje zuba,
Ležao je na tlu prije,
i uspravio se na sve četiri, pažnja usmjerena na mene.
Nije bilo dvojbe da me neće pustiti da prođem kroz prolaz
i da će skočiti na mene usudim li se zakoraknuti i jedan korak naprijed.

Nisam se puno premišljala,
vratila sam se unutra,
nadlaktila se na plot i promatrala ga.
Nije ga to zanimalo,
čim je osjetio da ne namjeravam dalje mimo njega,
to mu je bilo dovoljno, legao je natrag na stražarsku poziciju.

Ostala sam još malo,
ovo bilje je bilo božanstveno,
ali onda sam odlučila natrag na 'svoje' livade.
I trčala sam natrag,
sad je tlo već bilo pokriveno drugačijim zelenilom,
sve gusto, gušće, lijepo, ljepše jedno od drugoga....

Probudila sam se.







Promijenili su se uzorci ponašanja i 'obćutka' u mene.
primjećujem da značajno lakše trpim hladnoću.
primjećujem da se značajno lakše budim,
u stvari, budi me suprug.
Ako mi se , primjerice, spava kad bih trebala ustati,
doslovce ga u mislima zamolim da me probudi za deset minuta,
zaspim, i probudi me za deset minuta.
Ili, više se ne budim na zvuk budilice, nego neposredno prije samog zvonjenja,
ali to buđenje nije kao nekad, u grču.
teško mi je to opisati....
Svakako, osjećaj je vanjske pomoći (koja dolazi kroz mene).

Da ne kažem da dobivam razne vrste pomoći, koje ponekad graniče sa komičnim.
recimo, nađem mokru čarapu na podu
nakon što sam škaf sa mokrim vešom odložila na drugom kraju sobe.
lijena sam se vraćati do škafa da dodam i tu čarapu
(jer sam se već nečeg drugog primila i desna ruka mi je zauzeta)
čiujem ideju u glavi 'baci čarapu u škaf' i zasmijem se
(škaf je na drugom kraju sobe, samo lijeva ruka mi je slobodna
i nikad ne mogu ništa dobaciti ni da hoću,
nema šanse da to pogodim preko cijele sobe)
Dakle, bacim ju nemušto,
čarapa sleti na vrh veša u škafu,
i još se, kao u filmu Mary Poppins gdje rublje samo leti i slaže se u ladice koje se same onda zatvaraju,
uredno presavine preko ruba posude.
izgledalo je za upišati se od smijeha i nevjerojatnosti.

I tak, ima još puno,
ali sad idem na večernju ćakulu s Djetetom.

:)))







Božićna pita ili...

...kako je baba
(ja)
prošla s kolačima.
U kratkim crtama.
Od svega ispečenog, skuhanog, pojedenog
poklonjenog ili primljenog na poklon ovog Božića,
ova petkilska grdosija,
pita od jagoda i šumskog voća sa bademima, pekanima i datuljama
zauzima daleko najbolje prvo mjesto.
To je kolač za koji vrijedi tražiti recept, nema mu ravnog :))

Svima sve najljepše na Štefanje ,
od sveg srca od mene. :))))
:-P




eto me

ponedjeljak, 23.12.2019.

gotov je dan
danas je bio ultrazvuk
sve je čisto i uredno,
osim kaj imam masnu jetru,
fuj kako to gadljivo zvuči,
bilo bi bolje reći da imam kandiranu jetru,
s obzirom na količine šećera koje konzumiram
ukratko
tako mi je bilo stresno
i na samu riječ jetra okreće mi se želudac
i na sam spomen ultrazvuka isto
a kad čujem riječ lezija
, pa i kad piše da je nema, zažalim život i svijest
tako sam se ustrtarila da sam plakala ženi na stolu
ah, jebiga,
ukratko,
sutra radim izdisajni test na helicobacter p.
jer zašto ne
i tak dalje i dalje
sretna sam da sam živa
moram biti tu, nemam apsolutno nigdje drugdje važnije za biti, i davati doprinos, potporu i ljubav.
Danas mi je palo na pamet kako mi je divno
naš mali ritual
koji donosi osjećaj sigurnosti, stabilnosti i ugode
da se svaku večer
upiđamljene i slično
zašuškamo ispred tva
razgovor, gledanje, smijanje, ponekad pjevanje,
tako, iz večeri u večer, sat-dva,
da djetinjstvo bude opušteno
i što nasmijanije,
bez obzira na sve.

S ponosom izvještavam,
a i na tome sam zahvalna,
da sam imala dovoljno love
svim klincima a i drugima iz familije a i iz šire 'familije'
pokupovati poklone, i/ili spakirati koverte,
te nekoliko boca i
ispeći specijalne kekse po receptu sv. Hildegarde,
'cookies of joy' od pirovog brašna , sa puno začina,
navodno razveseljuju srce i tako neke stvari, kaj ja znam

upravo sam se sjetila da moram čokoladom preliti kolače u frižideru,
moram ići!
vratim se poslije.

Yule je cool!!!

subota, 21.12.2019.

Upravo smo odradili najkraći dan u godini, sada slijedi i najduža noć.
Vani je ugodnih 12 stupnjeva celzijusa,
sitno kiši,
pomela sam stoti, no ne i zadnji, put
sve oko kuće do ceste,
Branko tiho zvrnda u susjednom dvorištu,
pećnica je stigla i montirana je,
večeras idem u šumoopskrbu na Svetice, upravo sad,
a onda se peku papreni medenjaci,
probavni sustav je na stand by,
u pon. je ultrazvuk,
dva dana sam postila,
jučer i dana s posebne juhice,
krekeri od pira, i slično.......
upravo sam si ispekla štrudl sa kruškom,
mikroskopske količine ulja,
samo cimet, sve dobro smočeno vodom,
to je tako boženstveno SLATKO!!!
kad malo jedeš, tako si senzibilan na okuse,
to je tako lijepo....
nisam niš ni mislila pisati,
gle ovo se samo ispisalo! :))
Uživajte u Čajkovskom,
meni jedan od najdražih stavaka,
'Božićno drvce'
Ne znam zašto, ali ni ne moram znati, nije važno.
Sutra ujutro u 5:19 počinje zima,
mračno doba godine.
Uživajte!




As I lay on Yoolis night

petak, 20.12.2019.









Pjevaju Anonymus4









Lullay, lullay, lay lay, lullay: mi deere moder, sing lullay.

Als I lay on Yoolis Night alone in my longing
me thought I saw a well fair sight, a may hiar child rokking.

The maiden wold withouten song hir child o sleep to bring;
the child him thought sche ded him wrong and bad his moder sing.

'Sing nou moder,' said the child, 'wat schal tome befall
heerafter wan I cum til eld, for so doon modres all.'

'Ich a moder, trewely, that kan hir credel keep,
is wun to lullen luvely and sing hir child o sleep.'

'Sweete moder, fair and free, because that it is so,
I pray thee that thou lulle me and sing sumwat therto.'

'Sweete sune,' saide sche, 'weroffe schuld I sing?
Ne wist I nere yet more of thee but Gabriels greeting.'

'He grett me goodli on his knee and saide, "Hail, Marie!
Hail, full of grace, God is with thee; thou beren schald Messie."'

'I wundred michil in my thought, for man would I richt none.'
"Marie", he saide, "dred thee hought: let God of heven alone."

"the Holi Gost schal doon al this," he said withouten wun,
that I schuld beren mannis blis and Godis owne sun.

He saide, "thou schalt bere a king in king Davitis see;"
in all Jacobes wuniing ther loverd schuld he be

'I answered blethely for that his word we paid,
lo Godis servant heer am I be et as thou me said'

'The schepperds waked in the wold thei herd a wundermirth
of angels ther, as theim thei told the tiding of thi birth'

'Sweete sune, sikerly, no more kan I say,
and if I koulde, fawn wold I, to doon al at thi pay'

'Serteynly this sicht I say, this song I herde sing,
als I me lay this Yoolis day alone in my longing.'








pripreme za Božić

ponedjeljak, 16.12.2019.






ljubavna pjesma

subota, 14.12.2019.





A danas...

petak, 13.12.2019.

...sam u ovom raspoloženju.
Bar zasad.




Bonus popjevka






EDIT noćni, 23:04
I još sam.
odradila kukuruzište.
jela sada prvi put zapravo.
mazda dobila novo ulje u kočnice i uopće.
kiša me oprala svojski
ana gj. je vrlo draga
tata joj je umro kad je imala 11
uli je divna
sve je počistila
oprala suđe
objesila veš
sama od sebe
dobila petice iz njemačkog
i dobro napisala geografiju
nevjerojatno je koliko suđa mi mažemo
sutra moram u nabavku hrane, ničeg nema
sutra radi kemiju s mamom
nono je iziritiran našim nejavljanjem na raport,
sutra navečer ne smijem zaboraviti otići na posao

*

četvrtak, 12.12.2019.










Fenomenalan video

ponedjeljak, 09.12.2019.

Cijeli video odličan
Oko 43:20 on space/time
Od 52:44 Is local realism true? (postoji li objekt dok nije promatran)
0nda nešto što nisam zapisala o čemu je 57:57- 1:00:19
i 1:15:35



7.12. 19. u 21:29

subota, 07.12.2019.




























































































































































Semir Osmanagić, video

petak, 06.12.2019.

Svako slovce je dobro u ovom videu.
Najviše mi se sviđa kraj,
a i puno, puno toga od početka pa kroz sredinu do kraja :-P :))








Video nastavak.
taman sam prije ovog prvog videa mislila napisati kako on izvrsno izgleda,
zdravo,
i da uopće ne stari već desetljeće ili dva,
kadli je on to sam u ovom idućem videu komentirao.









treći dio






"#$%OIUZTXCVBB

četvrtak, 05.12.2019.

22:44
9:09
23:23
23:32







Jučer mi je bio naročito težak dan.
Ima tih dana kada me oplahuju sjećanja
tako živo
i tako bolno
lijepi trenutci
i ružni trenutci
sada su mi tako, tako dragi svi,
jednako je milo svako svađanje i svako ljubljenje....
i to jedno nedostajanje koje se stalno skuplja,
ja ne znam kako drugi ljudi u sličnoj situaciji preživljavaju
je ne znam kako ispucati to nedostajanje
najbitnije mi je, da ne odem u stanja ludila i nedohvatljivosti od strane svijeta,
stalno imati fokus na vlastitoj muci,
držati je na oku, budno, uvijek,
svaki dan od zore do mraka.

Ako ju, zbog okupiranosti poslom,
okupiranosti ljudima, prisilne okupiranosti životom
na tren ispustim iz vida,
ona u času zadivlja negdje u prikrajku,
i postane još odvratnija kad joj ponovo usmjerim pažnju.

Kultivirati muku,
živjeti muku,
to je jedini način za mene da preživim ovo.















**

ponedjeljak, 02.12.2019.

Dobro, evo nešto novog od mene.
koje novo slovce.
Bila sam bolesna.
Želudac.
To prolazi, liječim se, pazim se ko bebu da pazim.
Čajić.
Kifla.
Blago.
Toplo.
Juhica.
Čušpajzić.
Kontrolokić, kao zrno riže puno blagodati .
Volim tablete koje je lako progutati.
A naročito ove, zrnorižolike.


Bjaco odlazi sutra.

Završno električarsko čeprkanje po struji /fasadi su završili,
pa se fasada kao takva jako brzo primiče svojoj punoj realizaciji.
Još čekam i svoje brojilo da mi ga donesu, i plombu mu,
navodno možda i dogodine. Bar su iskreni. :-O

Kupila sam Mazdu 323P,
Ona vozi.
Golfa prodajem.
On zafrkava jednom tjedno i traje po sedam dana.
Vic mog tate.
Jel se sjeća netko šale ili uzrečice ili što već
sto godina unatrag se je koristila,
razmišljala sam da napišem to jednom kolegi s posla
u Whatsup grupu,
naime, napisao je nešto vezano uz posao,
a na granici bezobraštine s njegove strane,
pa mu htjedoh poslati:
'ili si lud, il ti noge smrde',
ali generacijski jaz je tu, i on to ne bi shvatio.
Ne bi prepoznao ono neko prošlo skoro svršeno vrijeme.
Da, Golfa prodajem.
Hoće tko kupiti?
povoljan je za djelove, ima ih brdo vrlo novih u njemu,
a i registriran je do 1.3. 2020.
Dogovorićemose, ljudismo, cijene glede.






“My brain is only a receiver, in the Universe there is a core from which we obtain knowledge, strength and inspiration.
I have not penetrated into the secrets of this core, but I know that it exists.”
N. Tesla


Evo vam par videa za gledati:
ne obazirite se na pompozne, odbijajuće naslove,
puni su svega dobrog, bez ikakve zafrkancije.
A vi kak hoćete.



E, da, a prije videa,
glede gotovog štrajka,
i povratka profesora na posao, k djeci,
baš me zanima hoće li se praviti kao da ništa nije bilo,
i odmah nahrupiti mahnito po djeci sa testovima i ispitivanjema,
ne mareći što je i sam redovni uobičajeni školski program previše toga na hrpi,
a kamoli brzinsko protrčavanje kroz njega, da se nadoknadi nepotrebno,
i time odmah rušiti novostečeno dostojanstvo,
ili će se pokazati vrijedni spomenutoga,
i krenuti mirno, razumno i childfriendly,
znajući da su se djeca malko raspustila
i da im je potrebno uhodavanje?
Ili je to samo moje neuko roditeljsko fantaziranje ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..................................














<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Clicky