"#$%OIUZTXCVBB

četvrtak, 05.12.2019.

22:44
9:09
23:23
23:32







Jučer mi je bio naročito težak dan.
Ima tih dana kada me oplahuju sjećanja
tako živo
i tako bolno
lijepi trenutci
i ružni trenutci
sada su mi tako, tako dragi svi,
jednako je milo svako svađanje i svako ljubljenje....
i to jedno nedostajanje koje se stalno skuplja,
ja ne znam kako drugi ljudi u sličnoj situaciji preživljavaju
je ne znam kako ispucati to nedostajanje
najbitnije mi je, da ne odem u stanja ludila i nedohvatljivosti od strane svijeta,
stalno imati fokus na vlastitoj muci,
držati je na oku, budno, uvijek,
svaki dan od zore do mraka.

Ako ju, zbog okupiranosti poslom,
okupiranosti ljudima, prisilne okupiranosti životom
na tren ispustim iz vida,
ona u času zadivlja negdje u prikrajku,
i postane još odvratnija kad joj ponovo usmjerim pažnju.

Kultivirati muku,
živjeti muku,
to je jedini način za mene da preživim ovo.















<< Arhiva >>

Clicky