21

nedjelja

siječanj

2024

ODLOMAK SCENARIJA ''VOLELA SAM PREDSEDNIKA'' - TRIANON 3 - DIANNA DIVERNO



SCENA:
(Pesničko veče u onom klubu. Neko nastupa. Agent je s strane i govori nešto s Sergejom. Kad on vidi kako dolazi Aurora u klub i prilazi onom stolu gde sede David i Terence koji se kartaju, on je uzima za ruku)
SERGEJ: Izvinite momci. Moram na kratko da razgovaram s gospođicom Aurorom.
(oni su opet u onoj prostoriji gde su onda razgovarali. Aurora je malo nezadovoljna, skine šešir s glave i sedne. Posmatra ga)
AURORA: Nekad sam mislila kad budem upoznala nekog velikog ruskog pesnika, da neću svaka tri dana trčati u pokrajnju sobu da saznam da li sam na meti neke obaveštajne službe.
SERGEJ: E pa žao mi je što je tako sada jer ...
AURORA: Mislila sam da ću kao baletski fikus da pustim korenje ovde i da ...
SERGEJ: Manite se sad botanike, Aurora! Nije uopšte smešno. Naime, posmatraju vas u rezidenicji.
AURORA: Da, to se već rekli. Varja mi je rekla da posmatraju sve radnike koji tamo borave. Verovatno neke i pretresaju.
SERGEJ: Nisam upućen u sve pojednosti. Ali reč je o vama!
AURORA: Da. Prepostavljam da sam uradila nešto loše!
SERGEJ: Mislim da imamo pravog razloga za strah. Vi se približavate mladom predsedniku, zar ne?
AURORA: Kako to mislite da se približavam predsedniku? Pa ja sam mu stalno blizu, ja..
SERGEJ: Hteo sam reći – nešto postoji među vama?
AURORA: Zašto bi se sad to vas ticalo? Ja vas ne ispitujem o vašoj intimi. To da li volite gospođu Isidoru ili, da li sanjate neku ženu posebno ili ne, ko vam je idol ...
SERGEJ: Ako vas zanima gospođu Isidoru poštujem, prva žena mi je verovatno ubijena, a idol mi je jedna ruska princeza, ali ne bih vas sada s tim davio.
AURORA: Zašto ne? Hajde davite me! Ruske princeze su sigurno bile baš zanimljive!
SERGEJ: Baš zato što su bile zanimljive i što su bile streljane i mi smo sada ovde. Naime, saznao sam da ste vi i mladi predsednik Lav malo prisniji. Neko vas je video za nekim ručkom ...
AURORA: Ali kako? O ne!
SERGEJ: Eto vidite! Rekao sam vam da budete oprezniji. Tamo i dovraci i prozori sigurno imaju oči.
AURORA: Ali šta da radim kad me on zagrlio?
SERGEJ: Zagrlio vas je?
AURORA: Ščepao me oko struka. Nisam mogla da ga odgurnem. On je predsednik države. Ne možete da odbijete predsednika države jer... Sem tog bili su to trenuci nežnosti!
SERGEJ: E za tu vašu nežnu intimu za ručkom, saznao je i Josif Staljin. Mislim da imamo valjanih razloga da se narednih dana nađemo na nekom mirnom mestu i razmotrimo ideju kako vas elegantno, lepo i tiho skloniti odavde.
AURORA: Skloniti me odavde? Pa to je nečuvneo! Koga briga to što ja imam simpatije prema ...
SERGEJ: To brine sovjetsku tajnu službu. S tim još gore to se vrzmate s američkom delegacijom. Staljin je o svemu informisan. Imamo zaista valjanih razloga da mislimo o tome kako imate velike šanse da budete ubijeni i uklonjeni iz predsednikove blizine.
AURORA: Molim? Recite mi da se šalite ovo je nečuvneo! Danas niko ne presadjuje baletske fikuse dva puta godišnje ...
SERGEJ: U svakom slučaju, sutra predlažem da se opet nađemo.
AURORA: Mi? Ko to mi?
SERGEJ: Vi, ja, i braća Grace. Njima sam već pomenuo to da ste sada na meti Josifa Staljina.
AURORA: Zar ste rekli gospodinu Terencu da se grlim s predsednikom Lavom za ručak?
SERGEJ: Pomenuo sam mu da se simpatišete s predsednikom Beli, ali nisam ulazio u detalje vašeg odnosa kog imate jer ne znam detalje.
AURORA: Vi ste jedna tužibaba Sergej!
SERGEJ: Nije bitno za šta me smatrate. Kako mi je jedna žena ubijena, sada ne želim da dozvolim nikom drugom da strada. Sutra ćete doći ovde.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.