23

četvrtak

studeni

2023

ODLOMAK IZ JEDNOG INTERVJUA S DIANNOM DIVERNO - INTERVJU ĆE BITI POSTAVLJEN USKORO



Što biste željeli poboljšati kao redatelj-glumac-pisac?

Ako se vaše pitanje odnosi na to šta ih volela unaprediti u svom radu, mislim da je reč upravo u tome da se i sam moj rad i funkcionisanje mene kao scenariste, unapredi do nekog nivoa koji bi se okarakterisao kao - profesionalni. Kada sam rekla sebi da želim da unaprediti svoj rad u Februaru 2022 godine – dala sam sebi neki vremenski okvir i rok da za neke dve godine sve to bude u nivou nečeg što bi meni bilo prihvaltjivo. Objavljila sam od tada oko 60 književnih radova i predstavila sam se kroz 27 scenarija za filmove. Znači govorim o jednom vrlo kratkom vremenskom roku gde bih, evo sebi i mogla dati pravo da kažem da sam u periodu od nekih godinu i pol, iz jednog svog trenutnog životnog obrasca i životnih okolnosti u kojima sam bila na Paliću, došla do te mogućnosti da nastavim s poslom u New Yorku i da saradjujem s Hollywoodom. Znači za neko kratko vreme se život uveliko okrenuo naopačke....

Intervju će, nadamo se, biti postavljen uskoro. Dianna govori ovde o sebi i svom radu. Takodje, za one koji prate njen rad, a bilo je nekoliko pitanja o tome da pomenemo na kojim filmovima se radi, odnosno s kojima postoji mogućnost za mogući početak snimanja.

1. Legionnaire Of The Drago And Queen Of The Flowers - Great Britain - London
2. Fatale Surveillance - France - Paris
3. White Fox - snimanje animiranog filma, mogući rad s Milanom, Italija
4. Volela Sam Predsednika - Madjarska, Budimpešta

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.