20

četvrtak

travanj

2023

MADJARSKI CARINIK - DAJANA DIVERNO


Baš je dosadan onaj plavokosi,
mađarski carinik!
Gledam kako uzima pasoš,
bledo zuri u moju sliku.
Umesto autograma,
pita me zašto idem?

Rekoh: Tražim inspiraciju!
Prevrteo je pasoš,
kaže ima mali milion pečata
sa prelaza Kelebija.
A ja se sve pitam
hoće li najzad
udariti još jedan?

Baš je dosadan
onaj mađarski carinik!
Videla sam ga
već nekoliko puta i nije mi milo.
Stereotipan je.
Tona gela u kosi,
prćast nos, beli zubi.
Smarajuće običan.

Možda se promeni jednog dana
kada udari još mali milion pečata,
zaliže kosu na drugačiji način,
nabaci neki drugi losion,
i sastavi malo bolji osmeh
od ovog sada.

Pa mi onda kaže: Serbus Dajana!
Opet si tu?
A ja uzdahnem i čekam
da udari pečat,
u žarkoj nadi da će naredni put
raditi na prelazu na Horgošu!

Pesma iz zbirke ''Budimpešta'' Dajane Diverno, predstavljena je davne 2008 godine tokom leta

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.