03

ponedjeljak

listopad

2022

I ''LAVANDULA - OSVETA ČAROBNJAKA'' U PONUDI SVIH SCENARIJA


Iako se premišljala povodom dela ''Lavandula - Osveta Čarobnjaka'', prevashodno jer ovo 12 delo nije objavljeno još kao bajka, autorka i bajkopisac Dajana Diverno je odlučila da i ovaj scenario za crtani film uvrsti i među druge scenarije koji će biti u ponudi. Ovaj književni biser pripada Sci-fi književnosti i rađen je juna 2021 godine (posle smrti autorkine mame). Literarno delo spada među najbolje scenarije za crtani film koje je Dajana Diverno napisala.

Na slici vidite - crtani lik jednog od glavnih likova a to je princ Gallant
Za one koji prate Sci-fi umetnost i bajke Dajane Diverno oni ga prepoznaju iz bajke ''Bela Lisica'' - stariji brat princa Oxana

*Zanimljivost imena
Bilo je onih koji su primetili da su imena vrlo zanimljiva, pa tako ime :
- princ - Gallant - znači galantan, elegantan, dok princ - Oxan - to je ime grčkog porekla i znači - stranac

Mali odlomak scenarija - rukopisno delo, sveska malog formata strana broj 72

Scena 20: (Lavandula i Angust)
(princ Angust sedi vezan na stolici. On se budi iz nesvestice, ispred sebe ugleda Lavandulino lice koje mu je blizu. On vidi mutno ispred sebe, ali kad mu se slika malo izbistri onda se Lavandula udalji malo od njega)

LAVANDULA: Ah, kako je lepo, opet te videti! Ha, ha ha ha!
(ona počne da se smeje, on gleda oko sebe, pa se zagleda u nju. On je u neverici)

ANGUST: Lavandula? Ti?

LAVANDULA: I pogledaj ga! Deluješ kao da vidiš duha, dragi moj bivši vereniče! Ha ha ha.. (ona se zlo smeje)

ANGUST: (Zbunjen je) Ali.. ali... Ti si živa! Kako je to ipak moguće? Ne verujem u ovo... Sigurno sanjam. Ja sanjam! Ovo je košmar...

LAVANDULA: Rekla sam sebi Anguste, kad me moj dragi, cenjeni, zli, dvorski čarobnjak oživeo, da će doći trenutak kad ćemo se opet sresti.. I eto.... (ona slegne ramenima) Taj trenutak je ipak došao, a ti ne veruješ da me vidiš

ANGUST: (On besno procedi) Ne verujem u to, jer sam bio lično - ja - koji te je ubio!

LAVANDULA: Da. baš si velikodušan. Ali nisi ubio moj alter ego, odnosno zmaja....


* * * * * * * * *
Lik oživljene Lavandule ste do sada mogli videti u bajci ''Merman Gianni'' u ''11 Fairy Tales''

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.