14

utorak

lipanj

2022

''MAROKANSKA PRINCEZA'' - ODLOMAK ROMANA - DAJANA DIVERNO


- Da – Shirley podiže obrve primećujući Audreyn ozbiljan izraz lica.
- Večerala sam kod njih. Večera nije baš nešto posebno. Ta žena grozno, stvarno grozno kuva, ali nisam imala nameru da joj to kažem. Možda je to ukusno kod njih, doduše meni se nimalo ne sviđa. No, nije toliko bitno. Njih dvoje su srećni, veseli... To se vidi po načinu na koji se gledaju, kako se drže za ruke, tačno se u vazduhu oseća ljubav koja izbija iz njih. Gledajući ih, osećala sam se kao neko ko nije baš sasvim svoj. Istina i ja sam u braku, ali moj brak je haotično, ustaljeno i očajno grozan. Ponekad sam to uočila kod sebe. Kad vidim srećne parove osećam da sam nešto veliko propustila, ljubav, tu sreću, taj divni osećaj da muškarca kog volim držim tako za ruku, taj pogled obožavanja... Noćas sam sanjala jedan jako čudan san.
- Da? – Shirely s dozom elegnantog manira obrisa usta s plavom salvetom.
- Muškarca koji pleše.
- Pleše? – Shirely je prinela viljušku ka ustima.
- Da. Pomera nogu polako, ruke... Neobično. Kao neka vizija muškarca koji će mi jednog dana biti muž, a taj muškarac neće biti Edi, niti neko koga sada poznajem.
- Misliš plesač? – nagađala je ova. – Mislim profesionalni plesač? Neki flešdenser? Baletan?
- Ne znam – slegnula je ramenima još uvek jasno oživevši taj lik kako nejasno izvodi pokrete rukom i kako sivo odelo dobiva pritajeni narandžasti odsjaj. – Moguće. Iskreno – zavukla je ruku u torbicu koju je dražala na stolu i izvukla smotan papir iz ruke. U papiru su bile umotane karte. – Rezerevisala sam za dve nedelje tebi i meni mesto u Velikoj dvorani. Dolaze Rusi. Izvode neku baletsku tačku. Znaš sve ono, balerine i njihove lude suknje i sve to... Labudovo jezero , šta li već.. – rekla je Audrey zureći u karte gorljivim i čeznuljivim pogledom.
- I ti misliš, pošto si tražila muškarca svog života, da si ga sanjala u tom svom nekom snu pod narandžastim reflektorima? – ironično upita Shirley zvačući još jedan slastan zalogaj.
- Da. Čuj, odelo mu prelazi iz sive boje u narandžastu. To je moguće samo pri svetlosti reflektora,a tog ima u tim baletskim dvoranama – pretpostavljala je Audrey. Još nije takla jelo. Bila je suviše u ludim nadama da bi se opterećivala s jelom.
- Ne mogu da verujem. Sada, upravo, brakorazvodna parnica ti je u toku, a ti već razmišljaš o muškarcu, klizaču, plesaču, flešdenseru ili baletnu i tome slično, koji skakuće naokolo pod narandžastim reflektorima! Sačekaj malo...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.