12

nedjelja

lipanj

2022

GROFE... - DIANNA DIVERNO

Grofe, taj tvoj pogled me noćima već budi;

Vidim tvoje lice - ko da vodim ljubav s njim.

Caruješ u meni zakopan u moje grudi,

a ja živim normalno, saživljeno s tim.



Svestan si da misli svoje upućujem tebi.

Svestan si kako ne mogu da se mirim sa svim.

K'o da bičem bijem se - volim tako sebi.

Vidim tvoje lice noću i vodim ljubav s njim.



Da li jutrom razmišljaš kako tela nam se tope?

Kako svaku kaplju znoja s tvoje kože pijem?

Ponoć bi nas pokrila kad nam se tela stope.

Rat požude i nemira u više navrata već bijem.



Ne umem se prepoznati u ponoru uzavrele strasti,

tad sve u meni podrhtava, tinja i ludi.

Tako rado bih te zgrabila i držala u vlasti.

Grofe, taj tvoj pogled me noćima već budi!



*
Pesma ''Grofe'' Dajane Diverno se nalazi u zbirci pesama ''Erotika'' iz 2009 godine. Priznajemo da se lepo osvrnuti na poetski deo stvaralaštva naše autorke

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.