morsky blog

ponedjeljak, 24.05.2010.

moj novi hobi - navrtanje maslina



Vidila u časopisu, jednom pogledala uživo, probala...





... pa sad šta Bog da.
Ako uspije, ovako iz prve, mogla bi ja u biznis. Primam predbilježbe.




Navrtanje služi da bi se divlje masline, mastrinke (koje nastaju kad koštica masline prođe kroz probavni trakt galeba, ispadne u zemlju i zasadi se), "pripitomile", ili da bi se jednu sortu masline "priokrenilo" u drugu, jer ne odgovara svakoj vrsti masline svaka zemlja i svaki klimat.
Nije da mi je potriba ni jedno ni drugo. Maslina iman svake vrste: starih, mladih, kupljenih pa posađenih, uzgojenih iz "guke".
Ali bodulici nikad dosta.
Pa san se uvatila pripitomljavati ono miljun divljih koje mi rastu po kamenjaru.
Počela san s prvih desetak. A onda san se naglo zaustavila, kad san se sitila da bi mi ta nova zanimacija mogla i uspit i masline izrasti u plodne i rodne.
I ko će to onda sve pobrat?

- 13:00 - Komentari (4) - Isprintaj - #