morsky blog

ponedjeljak, 01.02.2010.

kud svi turci tud i mali mujo - noć muzeja

Ne znam...
Prethodni komentari na MSU nisu baš najpovoljniji. Po muzej. A posljedično ni po moje fotografije. A radovala sam se ko malo dite....
Ne znam. Možda ja nisam objektivna. Meni je baš kul.
Ne ulazeći u umjetničku vrijednost pojedinih eksponata, moj dojam najnovijeg hrvatskog muzeja je više nego pozitivan. Znatno više.
Ali ja fakat nisam mjerilo. Ja bi muzeje i galerije u svako selo.

Do tada, uživajmo u ovima koje imamo.
Ako ne kad se sami sjetimo, ničim izazvani, onda barem jednom godišnje. U Noći muzeja.




















(Htjela sam naknadno napisati legende ispod slika, ali sam se toliko iznervirala bezuspješnim pokušajima da uđem u editor, da sad kad su me napokon pustili, više nemam volje za pisanje o kulturi, umjetnosti i povijesti. Jer se ne osjećam više nimalo kulturno. Više mi na pamet padaju neke vrlo nekulturne i nepristojne riječi.
Kad jednog dana osnuju Muzej javnog izražavanja putem bloga, facebooka, myspacea i sličnih medija, blog.hr neće biti prikazan u pozitivnom svjetlu, to je sigurno...)

- 00:16 - Komentari (4) - Isprintaj - #