morsky blog

utorak, 07.07.2009.

sprovod i Jadrolinija

Nećete virovati kako smo mi boduli ludi ljudi. Ka kupusi.
U ovu gluvu uru, kad je sav pošten svid u dubokon snu, mi dolazimo doma sa - sprovoda.
Umra nan je barba iz Amerike. Mislin, vratija se on iz San Pedra ima triest godina, ali uvik je osta "barba iz Amerike".
Nećaci mu priredili lipi sprovod. Otimali se ko će više potegnit. Ostavit bolji dojam. Na udovicu bez dice.
Dobro, nećemo sad u detalje. Samo nek ostane zabilježeno da smo ja i moj muž jučer sve izorganizirali. Vijence, osmrtnice, lijes s izrezbarenom posljednjom večerom, to je posljednji hit u pogrebnoj modi.
Sve uspili organizirat osin Jadrolinije.
Jebe se Jadroliniji da po škojima ima još živih koji ponekad i umru. I da ih triba pokopat. A na sprovod bi doša i tkogod i s kopna.
Dobro, kaže naš najveći ugledni brodar iz Rijeke. Ali nemamo dovoljno brodova. Kvare se, znate. Pa su nam brzobrodsku liniju zaminili trajektnom. Trajektno pristanište u susidnom mistu. Autobus ima, ali sliči na onaj iz "Ko to tamo peva".
Mi se i dalje ne damo odgovoriti od nauma da čovika pokopamo u rodnom mistu.
Jadrolinija čini nadljudske napore da nam osigura prevoz.
Krećemo ka munje u tri ure. Stižemo munjevito u pet i po.
Sprovod u šest.
Povratak u deset. Ponili za zameziti. Nakusali se pršuta. Iznapijali. Počastili tri ostala putnika i posadu.
U neku uru, posli se ispostavilo da je bilo tek ponoć i po, istiralo nas vanka. izašli i u čudu gledamo... Di smo mi to? Jesmo u Rijeci, Splitu, Braču, Lošinju?
Ne, mi smo u Zadru svome. Iskrcalo nas na carini. Nije doša brod iz Ankone, valjda sad u recesiji ide rijeđe, biće jednon misečno, pa misto na carini slobodno.
A carina u božjumater daleko. Blizu orgulja.
Pitan onog čovika šta veže cimu da jel moga di dalje stati, ionako smo svi pješaci, a on kaže da šta nismo rekli, poveli bi nas u Gaženicu, pa ako je ko iz Biograda, čas posla do doma. Pješke.
I tako, evo mene doma sa sprovoda.
Hard day night.
Iden leći.
Sutra iden u Zagreb.

Ako se dugo ne pojavin, znači da se nismo uspili upisati ni na jedan fakultet u Hrvatskoj, pa smo pošli dalje tražit. Ma, do Nordkapa će mater princezi tražit ono šta ona oće!

- 01:18 - Komentari (15) - Isprintaj - #