morsky blog

ponedjeljak, 15.06.2009.

testing, testing.....

Jeste još tu, blogo-narode?
Ili ste otišli na ljetovanje, po uzoru na naše najvrlije muževe i žene, tj. radnike poduzeća Sabor d.d?


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Nakon šta san van izložila svoje teške jade, tojest nakon šta san vas upozorila na kršenja mojih radničkih i ljudskih prava i na svaljivanje poslova za četvoricu na moja nejaka pleća i nakon što san se izjadala da ništa od godišnjeg za ovo lito, meni se dogodilo... da san nešto isčarobirala, spojila i zakrpala i - prošlu sedmicu radila do sride do četri.
Ne bi ja bila Dalmatinka da san se pomirila sa svojoj gorkon proleterskom sudbinom.

Okupala se u moru. Do kolina.
Sad virujen u globalno zagrijavanje. Mora da se nedavno rastopija koji ledenjak.
Ja stvarno ne znan di oni mire temperaturu mora. U kadi? U plićaku od 3 centimetra?

Toliko za sada. U žurbi san. Trčin doma.
Zdravi mi i veseli bili!
Ma gdje bili.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

- 15:27 - Komentari (15) - Isprintaj - #