morsky blog

subota, 06.06.2009.

zemlja znanja, malo morgen

Photobucket

Horoskop za danas:
Morali biste biti što smireniji, posebice u procjeni poslovne situacije. Dobro je što nema zapreka u komunikaciji. Treba riješiti neke probleme kako biste poboljšali svoju poslovnu poziciju. U odnosima s partnerom moguće su napetosti.

Photobucket

Asti gospe, pa ko je vidija da u odnosima s partnerom NEMA napetosti? Ako je nema, nepetosti bilo koje vrste, kakva je to onda veza? Nenapeta.
Da ja pišen horoskop, ja bi svakom znaku napisala: u odnosima s partnerom MORATE biti napeti ka puška. Samo pazite da ne opalite.

A što se tiče biznis dijela horoskopa... pa eto, ja san, prema savjetu, smireno procijenila svoju poslovnu situaciju i moja procjena je ovakva: najebala san. Sve oko mene se razbolilo, dospilo u bolnicu, porazbijalo po cestama, ja zdrava i prava i - radno sposobna.
Da bi poboljšala svoju poslovnu poziciju triban riješiti neke probleme, kaže! Nemate pojma koliko ste u pravu, vi horoskop-ljudi. Da neke probleme! Brdo problema. Ma, Velebit problema.
Problema u komunikaciji nema, istina. Poslala svih u tri lipe materine, ali posal mi je osta.
Aj, dobro, neću kukati više.
A ni manje.
Dolazi lito. Neki će ga provest na moru. Ja ne.
Nisan ljubomorna, ni malo. A-a. Ne ja.

Danas mi je počelo zagrijavanje za novo radno vrime koje se zove: NON-STOP. Jedino nedilja mi preostaje, fala Bozaniću, fala mu ka bratu. Malo ću skapat od gladi jer ni butige ne rade, al dobro.

Malo listan novine da zaboravin na svoje jade...
Osin horoskopa, malo toga pametnog ima za pročitati...

Zadarski list ostaje vjeran svojoj tradiciji promicanja ljudskih vrijednosti, vjere u rad i pravilnog odgajanja mladih.
Nakon cjelogodišnje trakavice koja se zove: NAJLJEPŠI ZADARSKI SREDNJOŠKOLCI, napokon smo dočekali veličanstveno finale. Izabrani su MISS i MISTER zadarskih maturanata.
Ka šta i priliči tako veličanstvenom događaju, izvještaj i slike sa "eventa" u režiji Zadarskog lista, protežu se preko dvi strane novina plus bonus na naslovnici.
Najlipši su primjereno nagrađeni sponzorskim darovima.
Nije lako biti najlipši, triba to nagraditi.

Photobucket

Neki dan je zadarski župan primio učenike zadarskih osnovnih i srednjih škola koji su bili najuspješniji na županijskim i državnim natjecanjima. Dobili su diplome. Počastilo ih lipin ričima.
Vijest je zauzela donji desni kantun neke svaštarske stranice u istom cijenjenom listu.

Dok se miss i mister zadarskih maturanata slikivaju za novine, plešu po partijima i hodaju po gradu trošeći zaslužene nagradne bonove po butigama, jedna iz ove donje skupine čami u otočnoj kućici i bjesomučno štreba za prvi rok za upis na fakultet da bi imala vrimena cilo lito raditi da zaradi za garderobu za hladni kontinent.
Ćaća joj stavlja pločice da bi turisti bolje guštali na taraci koja će joj priskrbiti novce za studentski smještaj, a mater radi i usput kopira knjige iz kojih se sprema za prijemni.

A, ko in je kriv, blesavima....

- 10:33 - Komentari (9) - Isprintaj - #