morsky blog

srijeda, 29.04.2009.

WAG

Photobucket

Znate li vi uopće šta znači novoskovana rič, tj. anglosaksonska kratica WAG? Ja nisan znala do maloprije, i ne znan još triban li se sramit tog svog neznanja. Jer ne znan od kad datira taj izraz. Možda san ja zadnja tuka na svitu koja još to ne zna. Glorija, Story, i ostale etablirane tiskovine možda je koriste već desetljećima. Od stoljeća sedmog možda WAG egzistira, a meni niko nije ništa o tom w(r)agu reka.
U slučaju da ste i vi, drugovi dragi, neobaviješteni i posvemašnji analfabete kad se radi o selebriti-svitu u čijin se krugovima ta rič koristi od stoljeća sedmog, evo upravo ovdi se možete informirati o značenju i korištenju spomenutog WAGa. Ipak smo mi, Hrvatska - zemlja znanja. I ne možemo sebi dopustit luksus života u neznanju. Zato evo:

WAG = Wives and Girlfriends
Dakle, žene (supruge) i prijateljice.
E, ali vi i dalje ne znate pravo značenje tog pojma. Jer ne misli se na bilo koje i bilo kakve žene i prijateljice. Jer da se misli, onda bi skoro pola svita bilo taj w(r)ag. Sve (udane ili baren u nekoj vrsti bračne zajednice) ženske i sve one koje imaju prijateljicu.
Ne. Nije to tako jednostavno. Značenje je daleko složenije. Kompliciranije i suptilnije.
WAG, u kroatizirano-feminiziranoj verziji ovog pojma ja bi ih nazvala WAG-ine, su žene nogometaša koje hodaju okolo sa frendicama po cile dane u šoping. A tamo valjda i troše enormne količine šoldi. Jer triba i prijateljicu namirit. Ono, mislim, možda frendica nije bila te sriće da nabasa na nogometaša pa da ona bude isto takva wag-ina pa da sa sobon vuče okolo po šoping-centrima svoju prijateljicu koja nije mogla nać sebi pogodnog nogometaša da bi ovaj njoj financira izlazak sa njezinon prijon koja... kužite, ono, je li ...
E, a sad, ne misli se pod WAG-inon na bilo koju ženu BILO KOJEG frajera koji naganja balun, to ste valjda i sami svatili iz kontesta ovog mog elaborata. Mislin, svaka šuša more nać frajera koji igra nogomet, zna se valjda, predmnijeva se (dobra rič a?) da mislin samo na prvu ligu. Takozvani high-profile nogometaši, David Becham i takva ekipa. Nemojte me tirat nabrajat, jer neman pojma kako se zovu ti preplaćeni zlatni dečki. Šta se mene tiče, svitu bi bili korisniji da kopaju kanale, ali sumnjam nešto da bi se stanovita Victoria B. i ostale WAG-gospođe sa mnom složile.

Photobucket

E, a zaboravila san reći kako san ja saznala za činjenicu da postoje te nogometaške žene-WAG-ine.
Saznala san to iz jednog novinskog članka u ozbiljnim dnevnim novinama koji se proteza na priko dvi stranice, odmah iza izvještaja o napredovanju epidemije svinjske gripe, a prije članaka o prosvjedu studenata i grcanju privrede i radnika pod teretom recesije. Pa budući da je to bilo u tako ozbiljnin novinama, na tako ozbiljnon mistu, uvatila se ja čitanja. Spomenuti termin WAG bija je izdvojen u kvadratu sa strane teksta, pa san se bacila na proučavanje članka, a sve u cilju obrazovanja, tj. detaljnog upoznavanja s tin intrigantnin pojmom. A priču san dobila usput, kolateralno onako.
Priča je kratka i dramatična: nogometna "zvijer" Frank Lampard, težak 30 miljuna funti, ostavija je svoju nevjenčanu suprugu 34-godišnju Ellen Rives, s kojom ima dvoje dice, radi cilo desetljeće mlađe lipotice. Napuca je ka balun. I sad ta Ellen plače, kuka, rida i slini po novinama, da ti se srca slama od tuge i žalosti.

Photobucket

Da ne mislite da pričan samo tako, evo malo kopipejsta:
"Frank mi užasno nedostaje. Bezosjećajan je..., nema srca. Sudeći po tome koliko izlazi i viđa druge djevojke, izgleda da je nastavio sa svojim životom kao da ja nikada nisam postojala. Šaljem mu SMS-ove da bez njega ne mogu živjeti, ali ništa. Plačem mu na telefon, opet ništa. Nijedna emocija, svaki put tišina. Gad, prokleti gad. Još uvijek ga volim... plačem noćima. Želim srediti naš odnos, ali ne znam je li to više izvedivo. Ne znam hoćemo li se opet vidjeti, ne znam što učiniti. Nije mi dobro - jecala je Elen Rives, bivša djevojka nogometaša Franka Lamparda koji slovi za zvijezdu nogometnog kluba Chelsea i engleske reprezentacije, dok su joj, kako kaže britanski Mirror, suze kapale u čašu s preplaćenim šampanjcem."

Budući da gospođa valjda nema zanimanje osim što je ex-WAG, čini mi se da je spomenuto da je ex-konobarica, a od silne zauzetosti šopingon za sebe i frendice nije stigla lansirati kakav parfem, donje rublje, ili gumicu za kosu s potpisom u kompletu s uzicon za pasa, a imam neki osjećaj da nije ni na svom obrazovanju i akademskin tiltulama stigl poraditi, sad joj predstoji rovovska bitka na sudu da za sebe i svoju dicu osigura kakav-takav tekući račun sa stalnim mjesečnim prilivom...

I tako, WAG-gospođa i njena huda sudbina dala mi je misliti. Taknula me u živac. Izazvala žensku solidarnost.
Ko zna koliko je jadnih žena sa sličnim tužnim pričama. Nije van to lako, biti WAG pa najednon postat ex-WAG. Jedan dan bezbrižno šopingiraš s prijon, a drugi - nemaš za kavu. A nema ni prija, jadna, ona nema od početka cile priče.
U tuzi i suosjećanju sinila mi je jedna ideja. Po mom skromnom mišljenju, to je jedna turbogenijalna ideja.
Budući da je kriza, ja predlažen WAG-ženama da prestanu cvilit i mirno i dostojanstveno prepuste lipšin i mlađin ženskinjama da se i one malo oslade. A onda da one naprave isto - štafetu prepuste mlađima i lipšima. Pa opet. I tako dok ne prođe kriza, ili dok dotični nogometaš ne bankrotira ili štagod gore po njega.
A ona prva može postat prijateljica.
Pa kad to lipo zaživi među tim high-profile igračima, onda triba to počet spuštat. Među malo manje elitne igrače, pa među one obične, sve do lokalne razine. Pa na druge sportove.
A onda se triba proširit među običnin pukon. I među neobičnin također. Tribamo mi žene bit solidarne i prepuštat situirane muževe mlađima, lipšima, i manje situiranin ženskama.
Tako će se teret krize ravnomjernije podilit, i više će nas moć peglat kartice muškog dila pučanstva, više ćemo kupovat i tako pomoć trgovcima i proizvođačima da se izvuču iz recesije.
A tako, umisto da samo odabrane budu WAG, bićemo sve WIVES AND GIRLFRIENDS-žene.

A što... vi ne mislite da je to tako genijalna ideja?! Ne?

Photobucket

(Slike, kao što se da primijetiti, nemaju veze s priglupim tekstom. Sve se bojim da će mi se slike naljutiti da sam ih bez veze ubacila u laprdanje. A one ozbiljne slike, s umjetničkim pretenzijama, čak.)

- 14:02 - Komentari (10) - Isprintaj - #