morsky blog

srijeda, 29.10.2008.

RAB - pogled s kampanela

Opet san lina pisati.
A iman i nešto sitno posla. Na poslu.
I... općenito san lina.
To valjda dođe nekako s jeseni. S južinom.
Ili s godinama. Ili s porjeklom. Ne znan.
I doma san lina. Ništa mi se ne da. Muž i dica obilaze špaher i bolno uzdišu. Neko mekše srce davno bi se slomilo. Čula san neki dan mrmljanje iz kuhinje: "E jadna naša pećnico Electrolux, što smo te kupili... Kako si samo lipa, čista i blistava... nekorištena...ah..."
Činila san fintu da su me nove vijesti iz Zagreba, koje san gledala izvaljena na kauču, toliko zaokupile da ništa drugo ne čujen... I da ne vidin košaru punu robe za šumprešivanje koju je neko, baš onako strateški rasporedija blizu televizije...

Ali nisan bila lina slikati.
Ni penjati se na kampanel.


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Apdejt: četvrtak, 30. listopada, 8.20 h
Ajme meni, danas moran udarnički radit. Ajme, ajme, zamislite kako mi je. Ovako linoj. Lako bi bilo natovarit posal nekoj vridnici, ali meni, u ovin uvjetima, u ovoj okolini, u ovakvoj klimi i ovakvoj meni...
Ma, odnija vrag i prišu, iden najprije kavu popit i povatat najnovije vijesti...

- 15:11 - Komentari (15) - Isprintaj - #