morsky blog

utorak, 21.10.2008.

na jugu ništa novoga...

Photobucket

Znate onaj vic kad se Fata pojavila sva u gipsu, pa je pitalo: "Pa šta se, bolan, dogodilo s tobom, Fato?"
"Stradala od seksa."
"Od seksa?!?!"
"Sjebala se niz stepenice!"
E ja nisan od seksa, nego od sporta.
Točnije, sjeba me biciklizam.
Vrlo zdrav sport. Osim u mom slučaju.

Noga mi je naime žrtva bicikle. I manjka stambenih kvadrata. Stan od 70 kvadrata u koje je utrpano četvero ljudi sa svom njihovom imovinom. A u imovinu mog sina spada i bicikla, na kojoj je uočio neki kvar, pa je iz podruma preseljena u hodnik, ne bi li mu ćaća poduzeja nešto po tom pitanju.
A kako je njegov pape poslovično hitar, trenutno razmišlja bi li dovršio neke sitnice po stanu koje je započeo nedavne 2003. godine, nije to ništa hitno, odnija vrag i prišu, tako mogu samo misliti koliko će spomenuta bicikla boraviti u hodniku.
Moraću se na nju naviknuti, nema mi druge. Ka tovar koji se navikne na batine, tako moran i ja na nered u stanu.
Ali još se nisam naviknula. Očito.
Noćas smo se sudarili. Bicikla i ja. Osim šta san probudila susjede na drugom katu (mi smo na šestom), malo san se pukla u nogu.
Pa me sad malo boli.
Boli me i rana na ruci.
A bole me i mišići. Općenito. Ne samo na nozi.
Od čega? Pa od čega bi Dalmatinku bolili mišići? Što vam se vrti po glavi, kakve čudnovate ideje?
Od RADA! Nego od čega drugoga?


Photobucket

Nego, ovo jutrošnje laprdanje je samo uvod u pravi razlog ovoga posta.
A pravi razlog je hvalisanje. Ovo je ustvari, post sa zadatkom. Dan mi je zadatak da u javnosti proširim lik i djelo mojih ribara. I rezultate njihovog rada. Bacanja mriža u more.
Pa evo:

Photobucket

Još jedan pogled na 59 trlji i nešto malo ostalih riba:

Photobucket

Još jedna zainteresirana stranka promatra dolazak ribara. Vrlo zainteresirana:

Photobucket

Ona je djelovala ka zgodna cura koja stopira kraj ceste, a kad se auto zaustavi, izleti ekipa iza grma, njih još četiri-pet. Tako je iza ove izronila brojna obitelj.
Pojele su sve one "ostale" ribe.
Nisu mogle disati nakon gozbe.

Bilo je ovog vikenda još ribanja.
Natjecanje osnovnih škola:

Photobucket

Naša (škola) dobila srebro. Ekipno.
Ali pojedinačno, sve ove mlade ribare pomela je jedna mala ribarica, ćer mame velike ribarice, jedne od zadarskih heroina športskog ribolova.
Pa vi recite koji je spol jači!


Photobucket

Ka šta san rekla na početku, na jugu ništa novoga nema....

Velika suša i dalje traje, masline nećemo ni brati, ništa od otočkog maslinovog ulja ove godine... Proglasilo nam elementarnu katastrofu.
Stradala je i moja bugenvilija.

Photobucket

Al mi zato rodili limuni. Limete. Moje malo stabalce u bačvi rodilo 25 plodova.


Photobucket

- 09:45 - Komentari (23) - Isprintaj - #