morsky blog

srijeda, 23.07.2008.

malo o seksu...


Mislin, svi smo odrasli ljudi, možemo malo i o seksu pričat, ne samo o politici i političarima. Iako su ta dva pojma najčešće međusobno čvrsto povezani u verbalnom klinču i čini mi se da su postali neodvojivi.
Budući da sam ja pristojna i sramežljiva osoba, ovo će biti kratak post.
Samo sam tila obznaniti da sam napokon saznala, i to, molim lipo, iz najozbiljnije informativne emisije, jednog od nebrojenih dnevnika ili vijesti, između dvije najfriškije informacije, "upravo pristigle u našu redakciju", o lociranju, identificiranju, uhićenju i predstojećem transferiranju doktora Dabića, alijas bakanskog krvnika Karađića Radovana, dakle ja sam saznala, sigurno i svi vi drugi, da živin na krivom mistu. U krivoj regiji. Jer ako već živite ili životarite u Hrvatskoj, onda vridi živit samo u Slavoniji.
Ako ne znate o čemu govorin, informirajte se. Jer je agencija za ispitivanje javnog mnijenja, zaboravila sam koja, prezentirala rezultate ankete provedene na reprezentativnom uzorku od 500 ispitanika u 50 gradova i obznanila poražavajuće podatke da su samo Slavonci zainteresirani za seks više nego za sport ili neke druge stvari.
Eto.
To vam je to.
Najgori su Riječani.
Mislin, nisam to ja rekla. Ne znan ja kakvi su oni. Tako kažu anketari.

Pisala bi još o toj intrigantnoj temi, ali moran ići.
Popravit prosjek regije.

A i vi bi se mogli potrudit, a ne samo po tastaturi kljucat.
Mislin, tako se sramotiti....

- 14:19 - Komentari (8) - Isprintaj - #